Att äntligen ha fredag och att ha klarat av alla uppdrag!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Träning;
Ja jag är ju med I en liten utmaning som heter" Strong Lola", det är alltså en grupp som jag gått med i via Lola och går ut på att man varje vecka får en ny utmaning från den PT som sätter ihop passen.
 
Denna vecka var utmaningarna först att göra 120 squats, den fixade jag i måndags. Sen så var det att springa backintervaller och köra ett core pass.
 
Dessa 2 utmaningar slog jag ihop och klarade av igår efter jobbet, jag bytte om på jobbet och sen sprang jag bort till vår slalombacke, det är ca 1,5 km dit.
 
 
Sista delen av Teknikbacken som jag tog mig upp och ner för 5 ggr.
 
 
 
Efter backintervallerna så sprang jag lite på slät mark innan jag körde core passet.
 
 
 
Detta körde jag 10 reps av varje övning i 12 minuter, sen sprang jag tillbaka till bilen som stod kvar på parkeringen på jobbet!
Så skönt att ha träningen avklarad direkt efter jobbet även om jag fick spel på min telefon som fick spunk och fastnade på högsta volym så jag kunde inte lyssna på musik och jag kan inte springa utan musik!! AHHHHH...
 
Dagen idag började jag på gymmet ( älskar när G jobbar hemifrån så att jag kan vara lite "fri"). Och idag blev det sista delen av utmaningen som var detta pass.
 

 och efter det 5 varv av core passet. Sen blev det även lite vanlig styrketräning med skivstången.
 
 
 
Så kl 7 var jag tränad, duschad och klar för att åka till jobbet! Och gymmet ligger på vägen till jobbet så att det är bara att susa vidare, känns SÅ bra! Och sen att veta att det är fredag dessutom! Lovely!
 
Detta blev dagens outfit! Lola all over förutom jeansen ( Lola jeansen är dock på väg hem till mig och borde landa i min låda på måndag!)
 
Skorna och linnet fick jag hem i lådan igår, inköpta i köp och sälj gruppen på FB! Suveränt!
 
 
 
 
Gillar ju egentligen inte att bara ha linne under en öppen kofta då jag tycker att min mage är så degig och hänger över byxkanten alldeles för mycket...men idag blev det så iallafall... Tänk att ha en helt platt mage!! Det är nog en riktig önskedröm som jag har!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Imponeras enormt av din träning!! Du är superduktig och alltid så fräsch och fin på bilderna. Härliga och fina kombos på outfiterna också. Kram Ulrica

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Marita

Kommentera inlägget här :