Att vara helt insnöad...

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Soffjakt;
Ja just nu är det nästan bara lola som snurrar i mitt huvud...det ska bokas in visningar, kolla läget inför de visningar som kommer, hålla koll på lagersaldo på olika plagg, svara på alla frågor kring storlekar och material från kunder, skriva ut material och förbereda inför visningar och så framför allt klicka hem nya snygga kombos till mig själv! ; )
 
Imorgon ska jag iväg till en kompis i grannstaden och visa kläderna och vi ska vara på hennes job så det blir nog en bra visning!
Hon fyller år i helgen också så jag tänkte att jag skulle försöka komma ihåg att köpa med mig en liten blomma också.
 
 
 
Dagens idag består delvis av nytt och delvis av "gammalt". Det nya är den underbara love long sweater som är så där lite skönt bylsig så att man inte behöver gå och dra in magen hela tiden och så har den ju fickor som jag bara älskar!
 
Till det har jag mina "gamla" chickpants, finns ju en ny variant i denna kollektion som har en mer vaxad yta, dessa är i fuskskinn och lite blankare.På fötterna har jag mina sköna fashionista sneakers som får duga tills jag får hem mina nya skor i rätt storlek...
 
Här är ett litet collage på några av de plagg som jag gillar mest i denna kollektion (absolut inte alla...)och några av dem är på väg hem eller har redan landat i min låda och några av dem suger jag lite på.
 
Perfect penny skirt Bordeaux, salvation pants dark grey, fidelity cardigan och prime jacket.
 
 Love long sweater, just a singlet V-neck grand loveopard, sweetheart sweater off white gold och Oklahoma top svart.
 
Förutom Lola så är det ju soffor som snurrar runt i min hjärna just nu och kruxet nu är att hitta lite tid då vi kan ta oss iväg allihopa och provsitta soffor, som det ser ut just nu så kan vi inte ta oss iväg förrän om 2 veckor...suck!
 
Men med ny soffa så kommer ju även nytt soffbord tycker jag och jag har spanat in detta som jag tycker är riktigt snyggt!
 
 
Ytan på detta är i fuskbetong så det är mycket tåligare än vanlig betong och man ska innan användning vaxa det 2 ggr med en speciell sorts spray.
 
 
Ja ja det får vi också kika på när vi väl tar oss iväg! ; ) Finns på Mio förresten för er som är nyfikna!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Galet snygg kollektion! Jag vill ha allt. Snygg kombo med den nya långtröjan. Inspirerad! Jenny i outfitgruppen - har alltid lola men hinner inte lägga upp bilder....

Kommentera inlägget här :