Tidig start på en måndag!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Träning;
Yes! 04.40 ringde alarmet imorse....sjukt tidigt egentligen men om jag vill hinna träna på morgonen så har jag inget annat val än att gå upp så tidigt om jag ska hinna rasta hund och träna innan jag ska vara på jobbet kl 7. Men det jobbigaste är egentligen att komma ur sängen, har jag bara gjort det så går det ganska så bra faktiskt och jag var på gymmet kl 05,20.
 
 

Kallt imorse så det var bade mössa och vantar på!
 
Körde styrka i en timme ca innan jag duschade och gav mig av till jobbet! Skönt!!
 
Dagens outfit idag blev nya byxorna från Rabalder, så grymt sköna så de kommer nog att bli stora favoriter hos mig!
 

Upptill blev det lite gammalt från lola, nu börjar all färg från sommaren ha försvunnit så att man ser helt genomskinlig ut igen. Då är det tur att det finns filter att lägga på bilderna ; -)
 
 
 
 
Ikväll ska jag bara slappa och så ska jag prova att göra en lasagnepaj som jag hittade recept på här.
 
Hoppas på att den går hem hos barnen!
 
Imorgon är det premiär för städfirman som jag har anlitat, är så sjukt trött på att alltid hålla på och stressa med att försöka hinna med att städa och röja. Så nu har jag hittat en firma från Eskilstuna som kommer att komma varannan vecka och städa i 2 timmar.
Hoppas på att det ska bli bra och att jag ska kunna släppa en del av min stress vad gäller städningen.
 
Återkommer om jag är nöjd eller inte!
 
Även dags för Septembers sista visning imorgon och sen dubbla visningar i Örebro på söndag, denna säsong rullar det verkligen på bra med värdinnor och visningar och jag har ganska så bra bokat även hela Oktober.
Sen är det lite glesare i November men det brukar lösa sig och vår Supersöndag infaller ju också i November och den brukar locka lite värdinnor!
 
Avrundar med att visa er ett par snygga sneakers som finns hos Lager 157 just nu! Jag gillar verkligen denna modell, klassisk!
 

Finns även med rött och blått bak på hälen.

Kommentera inlägget här :