Drömmer mig bort...

publicerat i Jag, Målbild;
Så less på mig själv just nu...less på att vara tjock och less på att inte ha hår.... Känner mig bara fet, ful och otillräcklig..
Tycker jag kämpar och tränar och tänker på vad jag äter men det händer ingenting... 
Inget blir ju kul när man känner sig såhär..


Dagens idag gillade jag kläderna men allt jag kan se är hur det veckar sig på magen och bullar ut överallt..
Ovanligt nog är det bara skorna som är Lola dock, byxorna är H&M och koftan Ellos.

Idag släpptes Majkatalogen på Lolas hemsida och herregud så mkt snyggt det var!! 









Jag siktar in mig på de plagg som är lite lösa över magen....

Imorgon kl 8 hoppar jag och min bästa E på tåget till Stockholm och Womens Half marathon! Kl 12.10 går starten och jag springer första sträckan på 12 km. 
Sen så sover vi på hotell och myser lite! 


Avslutar med en bild från tisdagens löpträning, ljuvligt väder att springa i!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av T:

Jag tycker du är otroligt snygg och inspirerande! Du bär upp en outfit mycket snyggare än målbilden, enligt min mening! Bara så du vet :-))
Trevlig helg!

Svar: Tack! Vad glad jag blir!!
Marita

Kommentera inlägget här :