Musikhjälpen och familjetid

publicerat i Barnen, Jag, Vardag, shopping;

I fredags så smet jag lite tidigare från jobbet för att jag och barnen skulle åka in till Örebro och möta upp pappan och kolla på Musikhjälpen.


Min favorit Petter skulle ju sjunga kl 19 så vi kikade lite på stan och sen gick vi och åt på pitchers innan det var dags.

Skriv inläggstext 

Lördagen tillbringade vi med att måla nya bordet igen ( sista gången nu), skjutsa och hämta barn och gå en prommis med hunden. Skönt att inte ha tider att passa utan att bara vara! 


Söndagen hade jag och Moa en tjejdag och åkte till Örebro igen för lite shopping! 

Mamman var cool i fuskskinnbrallor från H&M, lola kängor, jacka från Akkha och Lola mössa! 

Soligt när vi åkte dit så solglasögon var ett måste! 


Moa provade och shoppade, hon hade med sig presentkort som hon använde och vi gjorde allt på hennes villkor. Mysigt och lugnt och skönt! 


Avslutade med lite lunch! En mysig dag, skönt att bara umgås med ett barn i taget.


På kvällen så klickade jag hem en ny jacka eftersom min favoritjacka sprack i sömmen på ärmen i fredags..:(


Denna från Ellos blev det, fast i svart. 



Hoppas på att den blir bra! Den blå som jag klickade hem från outnorth satt inte alls bra tyvärr ;/

Passade också på att klicka hem en kofta från Biskopsgården.


Trött måndag idag ochu ett försök att pigga upp mig så blev det färgglatt på benen idag! 


Till det en klänning från Indiska i blått och en långkofta i blått också. 



Kommentera inlägget här :