Nu är säsongen igång!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola;
Japp nu kör jag ända fram till Juni!! Känns ju som en galet lång säsong men jag vet hur det brukar vara...först ett par galna veckor där allt ska falla på plats och man ska ta och lära känna den nya kollektionen, lära mig alla namn, köpa in extra storlekar och hitta på olika kombinationer/matchingar att ha på mig ut på visningarna.
 
Sen brukar det bli lite lugnare och jag siktar in mig på att försöka boka in lite mer visningar, sen kommer det nyheter, kanske någon aktivitet typ linnepaket eller något liknande. Sen är det påsk och då har vi de senaste åren kunnat sälja påskägg innehållandes plagg från tidigare säsonger, får se om det blir något liknande i år.
 
Säsongen rullar på och sen är det helt plötsligt Maj och då är det Supersunday, bonus helg och så snart sommarkalender! Dessutom så kommer vi förmodligen att vara mitt uppe i valptider där i slutet på säsongen.
 
Såg nu att en av tikarna som vi är intresserade av är parad och ska ha valpar v 12!! Spännande!!
 
Men igår iaf så drog jag igång säsongen hemma hos en gammal säljare och det är ju alltid lite speciellt att visa kläder för någon som själv har salt. Men det gick iaf helt ok, kunde dock inte prova så många av kläderna på mig själv eftersom det mesta som vi får i vår provkollektion var i stl S och M....inte riktigt mina storlekar...
 
Men jag har redan lagt en order för det presentkort som jag vann tack vare att jag sålde så bra förra säsongen och på måndag när webshopen öppnar så ska jag beställa lite till.
Tur att jag kan skylla på att jag måste ha nya kläder till kollektionen ; )
 
 
 
Dessa snygga brallor är iaf beställda och även linnet.
 
 

Den fina Audrey skirt med spets framtill är också beställd och senare ska jag beställa Oklahoma top ( den med spets på bakstycket) och de snygga bruna skorna!
 
 
Så snygg outfit!! Haven tee, Salvation pants och fashionista sneakers!
 
 Den här koftan är också helt underbar och kommer också att få hamna i min garderob!
 
Dagens outfit idag blev en klänning från nya kollektionen som jag faktiskt köpte redan på Kick offen när vi fick möjlighet att köpa 2 plagg för att kunna ha med oss ut på visning direkt. SÅ nöjd att jag valde klänningen för den kommer jag att använda flitigt tror jag, älskar smocket på överdelen.
 
 
Lite halvtaskigt ljus i vår hall och ännu värre kl 7 på morgonen...;)

Nertill är det ett par grå jeans från H&M, Lane low från Lola och över klänningen Uncle cardie från Lola. En riktigt skön och snygg kombo som jag blev riktigt nöjd med!
 
 
Nytt halsband från Bud to Rose som också kommer att bli en favorit.
 
 
 
Klänningen finns också som top och jag har beställt en i samma monster som klänningen. :)
 
Idag drog mannen iväg för job i några dagar och istället för att åka hem sent på natten och få ett par timmar sömn och sen åka tillbaka till jobbet ( 5 mil enkel väg) så sover han kvar på kontoret. Skönt för honom att slippa flange fram och tillbaka men jobbigt för mig som ska rodda allt här hemma...
 
Ska börja med att åka och handla till helgen idag så slipper jag det imorgon eftermiddag iaf. Sen kommer syrran och passer barnen medans jag boxas, vill ju inte missa veckans bästa pass!!
 
 

Kommentera inlägget här :