Valpfunderingar och önskelista

publicerat i House of Lola, tatuering;
Nästan alla bloggar som jag kikar in hos nu har varit på Formex och lägger ut en massa bilder på alla fina saker som kommer att komma i butik framåt hösten!
Jag är så galet avundsjuk för jag VILL verkligen åka på Formex men jag hör ju inte riktigt dit, jag vill bara åka dit och kolla på alla fina saker som jag vill shoppa!! ; )
 
Den här bloggen har lagt ut galet mkt fina bilder på montrarna som var med ( inte alla men manga) och bland annat så visade hon så fina bilder på porslin!
 
Jag fyller ju snart ( eller ja...typ snart..) jämnt och då passar det ju bra att önska sig en så tråkig sak som lite dyrare porslin.
 
Jag gillar verkligen Mateus porslinet.
 
 
 
Det med fjärilar på är ju så fint!!
 
 
 
Det här med prickarna är ju också fint!
 
Gerbera har också fina tallrikar!
 
Drömmen vore ju att ha nytt och fint porslin till den dagen vi har renoverat köket....när det nu blir... Nu kommer ju det att gå en del pengar till att betala för valpen som förhoppningsvis kommer i mitten på Juni.
 
Dessa 2 fina vovvar är det som ska paras, mamma Betty till vänster och pappa Paco till höger
 
 
Idag efter jobbet så ska jag svänga förbi ICA och hämta ut 2 stora paket innehållandes min Lola provkollektion!! Weee!! Det är alltid lilla julafton när jag får hem nya kollektionen och Moa tycker att det är lika roligt som jag eftersom hon också får hjälpa till att prova kläder!
Brås lite lätt på mamma! ; )
 

 

Bild från gårdagen när vi var ute och hade snöbollskrig!
 
Var ut en sväng på lunchen idag och handlade lite och sprang in lite snabbt på en affär som säljer skor och kläder, brukar inte gå in där för jag tycker inte att de har något snyggt.. Men jag var på jakt efter skokräm och får då syn på en kofta som de säljer för halva priset, en lång kofta i ljusgrått. Perfekt!!
 
När jag sen går mot kassan ser jag en hög med tuna, v-ringade tishor i olika färger. Jag har varit på jakt efter precis en sån i vitt men blivit lite för snål eftersom den jag gillade kostade over 400:-.
Den här gick på 159:-! Kalasbra!
Så det blev lite mer än bara skokräm....
 

Gav mig på att försöka fota min nya tatuering också...det gick sådär kan man väl säga....
 

Gick sådär....men jag är iaf väldigt nöjd med den! =)
 

Kommentera inlägget här :