Att fått hem vitt!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Matchning;
Jag visade för någon vecka sen att Lola släppt lite vita plagg i sin webshop och jag klickade hem en top i samma modell som jag har i svart sen tidigare. Älskar modellen eftersom den är tight på rätt ställen och är lös och döljer på rätt ställen.
 
 
 
 
Provade den bara lite snabbt men insåg att färgen på mönstret matchade perfekt med färgen på shortsen - lycka för en matchningsnörd som mig! ; )
 
Kvällen/em igår tillbringades annars mest på rygg i hammocken läsande en bok, blir alltid så trött när jag har tränat på lunchen på dagen...är som att all energi tar slut då...
 

Körde ett egenkomponerat pass som faktiskt blev ganska bra och jobbigt, svårt att komma på bra pass tycker jag ...
 
För att få lite ny energi igår så tog jag och Moa en promenad med hundarna och när vi kom hem så bestämde jag mig för att bada Torsten eftersom han hade lagt sig i mosade körsbär på gräsmattan och hade röda fläckar i pälsen.
Och efter badet så tog jag fighten med att klippa klorna, vet inte vem som var svettigast efteråt...men alla klor blev klippta iaf!
 
 
Och han blev trött...
 
Dagens idag blev riktigt rosa! Försöker att använda alla mina sommarkläder nu medans det är väder och denna kjol har tyvärr bara fått lufta sig ett par gånger trots att jag älskar färgen och materialet ( den är i frotte´).
Överdel fick bli simply tee som vi säljare fick som gåva på bonushelgen sist, inte riktigt min färg men den funkar nu på sommaren när man är lite brun.
 
 
 
Det var ju liiiiite kyligt i morse så jag drog på mig ytterligare en färgklick som jacka!
 
 
 
Dagens träning blir ett pass i backen med Erika, ska bli kul att träna ihop igen! Det var några veckor sen sist! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda:

Min kompis storebror tycker att du är väldigt vacker :)

Svar: Tackar! 😊
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Han undrar om han kan få chatta med dig? Han är 30 år :)

Svar: Nej jag tror inte det ;)
Marita Källberg

3:e kommentar, skriven , av Linda:

Är han för ung?

Svar: Nej har inte med det att göra, mera med att jag är gift 😜
Marita Källberg

4:e kommentar, skriven , av L:

Hej!
Jag undrar hur du upplever att simply tee är storleksmässigt?
Jag brukar ha xs eller s i HoL-kläder, så jag vet inte riktigt vilken av dem jag ska beställa.....

Tack på förhand!

Med vänlig hälsning, Linda

Svar: Rymlig tycker jag, så jag skulle nog rekomendera XS till dig 😊
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :