Att ha kommit upp ett pinnhål

publicerat i Dagens outfit, Peruker;
Ja idag känns allt lite bättre än igår även om morgonen startade lite grann i samma sinnesstämning som igår, men ibland så hjälper det att gråta en skvätt och sen få prata av sig så känns allt lite bättre.
 
 
Som ni kanske ser på bilden så var min sinnesstämning inte den ljusaste klockan halv 7 imorse...
 
 
 
Här gör jag iaf ett försök att se lite gladare ut! ; ) Dagens idag blev iaf jeans från H&M ( älskar dessa brallor) ihop med nya Santorini singlet och Sign cardie från Lolas majkatalog. På fötterna blev det mina lane low, liiiite för varma dock kände jag längre fram på dagen...
 
Tycker att det är sjukt svårt med skor nu när det börjar bli varmt men inte är supervarmt ännu, spanade lite på skor igår och fastnade för några stycken.
 

Ett par klassiska Stan Smith från Adidas är ju inte fel.
 
 
 
Dessa tycker jag är lite coola. Roligare med något annat än bara vanliga converse liksom.
 
 
Dessa från Cobbler var riktigt snygga också! Hittade dem på Scorett. 999:-
 
Sen även om jag inte var på jakt efter sommar skor så hittade jag såklart 2 par som jag tyckte var riktigt fina, även dessa var från Scorett.
 
 
Kilklackssandaler är jag riktigt svag för och dessa i skinn med kardborrknäppning bak var ju hur fina som helst! Märket är Sweeks och dessa kostar 899:-, Sonja heter modellen
 
 
 
Även dessa var så snygga och lite mer vardagssko kanske med en lägre klack. Samma märke och denna modell hette Maja och de kostade 699:-.
 
Ja vi får se vad det blir, det bästa med att shoppa online är att man kan klicka hem och prova och sen skicka tillbaka om de inte är bra. Mkt smidigare än att åka iväg och springa runt i tusen olika affärer och prova och hoppas på att några passar....
 
 
Idag är en träningsfri dag och det betyder att jag ska roa mig med att åka och handla efter jobbet, kylskåpet ekade tomt imorse.
 

Försöker fortfarande vänja mig vid att vara långhårig...det går sådär...hajar till varenda gång jag ser mig i spegeln! Men kul med något annat iaf! =)
 

Kommentera inlägget här :