Att känna sig lite blek och trött

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Torsten,, Träning, shopping;
Ja det börjar kännas att jag inte hade någon ordentlig semester i somras....känner mig rätt blek och trött och lite matt.... Men inte direkt någon tid att vila just nu då vi har det intensivt på jobbet och på söndag så är det ju dags för varje lola säsongs höjdpunkt! Supersunday!! En sån där helt galen dag då jag knappt är kontaktbar för min familj på hela dagen och känner mig nästan bakis på måndagen..
 
Men nu har jag bestämt mig för att jag ska flexa på morgonen på måndagen för kl 10 ska jag vara hos sjukgymnasten och förhoppningsvis få lite tips om vad jag kan göra för att få ordning på min rumpa och rygg. Så då åker jag inte till jobbet innan utan då tar jag lite sovmorgon och skjutsar barnen till skolan. Skönt med en liten soft start på dagen...och veckan!
 
Men först är det ju lite kvar på denna vecka och jag börjar med att visa ett par byxor som flera lola tjejer hade på sig i helgen och som jag blev så sugen på att jag var tvungen att klicka hem ett par jag med!
 
 
 
De är från Only och i ett viskos tyg, har tänkt att jag ska köpa sparkle v-neck blouse i svart som vi har i kollektionen också och matcha med. Det var en av tjejerna som hade det och det var precis min stil!
 
 
jag har den ju i både beige och rosa men man kan väl ha en top i 3 färger eller hur? ; )
 
Dagens igår var också inspirerad av vad en av lola tjejerna hade på sig, det är ju det som är en av de roligaste sakerna med dessa helger. All inspiration som man får till nya outfits!
 

Superdålig bild men det är iaf club top och whisper cardie upptill och nertill jeans från Lindex och fashionista sneakers.
 
 
Älskar också min nya mössa från Ullared med bling på och halsduken köpt på H&M ( ni ser...jag handlar inte bara lola!)
 
Igår fick jag en mindre trevlig överraskning dock....när F kom hem från skolan så skickade han denna bild i ett sms till mig...
 

Min kära valp hade strimlat min nya bok.....gahhhhh behöver jag säga att han var billig!!!!
 
Så direkt efter jobbet åkte jag förbi bokhandeln och köpte en ny bok....morr!
 
Idag invigde jag en ny kofta som jag också köpte efter att ha fått prova den av en kollega i helgen, egentligen inte alls min stil men lite söt ändå tyckte jag.
 
 
Delicious cardie heter den och är från Novemberkatalogen!
 
Förutom supersunday på söndag så tänkte jag sladda förbi hos en kompis på lördag som har inredningsparty, Zelected by House.
 
Jag har spanat in en matta som de har men jag vill gärna se den i verkligheten också, så jag hoppas att hon har den med.
 
 
Ikväll är det äntligen dags för box igen och jag är lite ledsen att jag inte hunnit få hem mina nya träningsskor, klickade hem dessa från Sportamore häromdagen.
 

Kul med lite färg på fötterna tänkte jag! =)

Kommentera inlägget här :