Helg ❤️

publicerat i Barnen, House of Lola, Jag, Vardag;

Sitter i soffan och myser framför brasan och njuter av att det äntligen är helg! Har varit en intensiv vecka med möte i Stockholm 2 dagar med övernattning, träning, lola visningar och så lite jobb och ta hand om hundvalp däremellan. Puuuuhhh!!
Välbehövligt med 2 dagar ledigt och återhämta sig lite, nästa fredag ska jag och G åka upp till Stockholm och bo på hotell bara han och jag och mysa lite.
Syrran tar hand om barn och hundar...🙈
Får hoppas att den lilla terroristen sköter sig och inte biter sönder alltför mkt saker.
Här hemma har det ju gått alltför mkt..väggar,laddare, kläder, skor, soffan....han är en riktig ligist!
Var ju iväg och ställde ut honom förra söndagen och träffade hans uppfödare som har kvar hans syster.

Det var ett glatt återseende och de är verkligen lika, fast han är stor hane och hon liten tik.
Torsten fick stryk av syrran men bra kritik ändå, ska iväg om några veckor igen så då får vi se vad den domaren tycker.

Fick hem katalogen med Lolas mini kollektion som släpps i November häromdagen, fanns såååå mkt snyggt så nu måste jag rensa garderoben och finansiera lite nya inköp!

När vi var på mötet i Stockholm hade jag på mig en av mina favorittoppar från nuvarande kollektion.
Sparkle v-neck blouse! Den är både snygg och skön! Bästa kombon!

Idag är planen att åka till badhuset med syrran och sen blir det chill här hemma, ska väl ta tag i tvättberget som inte minskar av sig självt...suck!
Har en liiiiten fundering på att åka till gymmet och köra rumpa också men vi får se vad som hinns med.

Avslutar med en bild på ngt ovanligt, mina kära barn som är sams!! 😍

Kommentera inlägget här :