Semester mode on

publicerat i Familjen, Jag, shopping;

Dålig med uppdatering här inne men snart vardag igen och rutinerna tillbaka och då ska jag försöka skärpa till mig.


Nu har vi landat hemma efter en toppen vecka på Gotland, mkt sightseeing, bad och lite shopping! Hade önskat mig lite mer sol men men...man kan inte få allt! ;)
Jobbar hårt på att försöka vara lite mer positiv och inte bli sur och arg över saker som jag ändå inte kan påverka eller sånt som egentligen inte spelar ngn roll.
Det gör faktiskt livet lite lättare 😊

Som sagt, riktigt bra vecka och jag bjuder på lite bilder här nedan. 


Första bilden från stranden där vi bodde och andra från första dagen då vi provade på att dreja jag och Moa, svårt men roligt.


Bad på Fårö och lite sightseeing i Visby! 

Kikade på raukar på Fårö också, rejält blåsigt var det dock! 

Vi hann också svänga förbi den stora hundutställningen som ägde rum i helgen och sprang på Torstens syster och uppfödare! 

Galet bra gick det för dem också! Kul!!


Sen strosade och shoppade jag och Moa lite i Visby, dagens fynd var en OM jeansjacka som jag spanat på länge! Nu fick jag den för halva priset!!

Perfekt! 

Imorgon ska jag träna med min bästa E och även ut i skogen och träna hunden! Sen blir det röj och tvätt här hemma.
Skönt att ha en vecka till med ledighet innan vardagen drar igång igen 😊

Kommentera inlägget här :