Att ha fyllt på depåerna

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, shopping;
Ja i helgen har jag verkligen tankat energi, både umgåtts med familj och vänner.
 
I fredags jobbade G kväll så då var det bara jag och barnen hemma men det gjorde ingenting för jag var helt slut efter veckan så att när vi hade ätit ( tacos såklart....finns det ngt annat på fredagar...?) så slog jag mig ner i soffan och gjorde så lite som möjligt! Det är det bästa jag vet!! Bara få dra på mig mjukisarna och slappa i soffan! Underbart!!
 
På lördagen sen så var det upp tidigt som vanligt eftersom Moa har handbollsträning mellan 9-10, mig gör det inte så mycket att gå upp tidigt men jag tycker att det är lite tråkigt att hon inte får sova ut...hon behöver det efter en lång vecka. Men men...när hon var hemma igen så röjde jag hemma, jag har kläder både högt och lågt eftersom jag håller på och säljer ut min provkollektion samtidigt som jag har rensat både min och barnens garderob så det fanns att göra om man säger så...
 
Moa duschade och sen åkte hon ner på stan och gick på julmarknad med moster C, jag röjde färdigt och sen tog jag och G en lååååång promenad med Torsten. Supermysigt att komma ut på promenad bara han och jag, det var några år sen vi gjorde det regelbundet.
Men nu tog vi oss ut och solen sken t om för första gången på länge! Underbart!!
 
När vi kom hem så var Moa och syster C där och en liten stund senare kom syster A med familj också, vi hängde och fikade lite innan jag och syster A åkte till Örebro. Vi skulle gå på bio och innan så gick vi en sväng på stan och fönstershoppade litegrann.
 
Söndag morgon så tog vi iaf en liten sovmorgon och gosade i vår säng nästan hela familjen.
 
 
 
Sen tog jag och hoppade i lite snyggare kläder för att jag skulle ner på stan och fika med en av mina äldsta kompisar som jag tyvärr träffar alldeles för sällan!
 

Jag invigde snygga Typical tess dress i indigo blått som jag köpte i kalendern!
 
Efter några timmar med en massa prat och skvaller så åkte jag hemåt igen och fixade lunch och hjälpte Moa att locka håret inför eftermiddagens kalas.
 
När hon hade åkt iväg på kalaset så bytte jag om och drog med mig Torsten ut i löparspåret, herregud så tungt det var men sjukt nöjd var jag när jag väl var hemma igen!!
 
Så var det måndag igen och det var en trött person som mötte mig i spegeln imorse...
 

Kolla in påsarna under ögonen liksom...
 
 
Invigde iaf nya linnet som jag köpte i samma lucka som klänningen från gårdagen, och till det en superskön kofta som också är i slub trikå och som jag köpte på Supersöndagen.
 
I dagens lucka hos Lola så var det en helt underbar luvtröja som jag har sen tidigare i 3 färger men nu kom den i funktionsmaterial och det kunde jag ju bara inte motstå!
 
 
Frankly hood i svart och ruby red!
 
 
Galet fina detaljer!
 
Väntar också hem lite julklappar i form av ett par Lola jeans till mannen! Får se vad han tycker om dem men jag tycker att det är kul att kunna klä upp honom också i lite lola! ; )
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vad är det för fint armband du har?😍

Svar: Tack! Det är från Loika 😊
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Maria:

Var kommer armbandet ifrån? Så snyggt!😃😍

Svar: Från Loika.😊
Marita Källberg

3:e kommentar, skriven , av Maria :

Tack, måste nog ha ett sånt!🙏🏽👍🏼😃

Kommentera inlägget här :