"Lyx" och budget

publicerat i shopping, Önskelista;
Jag bryr mig egentligen inte om vad saker och ting kostar i den meningen att jag lika gärna kan köpa något dyrt som något billigt bara jag tycker det är fint. Självklart spelar ju priset roll, missförstå mig rätt ; ) Men jag gillar inte något mer bara för att det är dyrt.
 
Igår så klickade jag hem ett par leggings från Odd Mollys hemsida som var på rea.
 
 
 
 
 
De fanns i en ljus variant också men jag gillade de mörka mer.
 
 
De ljusa blir lite för genomskinliga för min smak, plus att jag tycker att benen ser större ut i ljusare färger än i mörka.
 
Har påbörjat projekt rensa garderoben därhemma och det har rykt en del träningskläder samt en del annat så då tycker jag att det är ok att få klicka hem ännu en långkofta ; )
 
 
 
Denna var från Ellos och med rabattkoden 355401 så fick man 25% rabatt - perfekt!!
 
Just nu är det ju rea överallt vilket gör att jag inte ens orkar börja kolla på nätet för då får man oftast plöja sig igenom 20 sidor med skit för att hitta någonting bra...
 
Denna finns på rea hos Rabalder och är snygg dock! De har ända upp till 50% i sin webshop just nu.
 
 

Kommentera inlägget här :