Sol,spring och hemmafix

publicerat i Familjen, Jag, Träning, Vardag;

Japp semestern rullar vidare! 

Söndagen skulle bjuda på rejält med regn framåt eftermiddagen så jag och Erika gav oss ut på en löptur i skogen vid 12.
Vi hade bestämt oss för en lång tur och i skog, det blev en mil och en vääääldigt tung mil med trötta ben på slutet....


Såhär trött var Torsten, och matte, efter vi hade duschat... på kvällen sen kom syrran och hennes familj in på lite fika och vi bokade semestern för nästa år! 

G fyller ju 50 nästa sommar så då flyr vi fältet och har bokat ett hus på Mallis dit vi ska åka en vecka! 
Jag hoppas att det är lika fint som på bilderna 😊


Igår så ägnade vi hela dagen åt att röja och fixa bland alla våra projekt här hemma, eller ja jag inledde dagen med ett pass på gymmet innan resten av familjen vaknat.



Lite nyvaken och trött.... Köttade en timme på gymmet med en kompis och sen hem och målade, röjde i garderober, hjälpte mannen att flytta på vedboden och fixade och donade. 

Vi ska riva vår altan och bygga ut den, men det kan vi inte göra förrän vi har byggt staket runt tomten och bygga staket kan vi inte göra förrän vi flyttat på vedboden. Pust!! 
Min svärfar ska komma och hjälpa oss nästa vecka men då ska han först snickra ihop ett nytt cykelförråd. Det gamla var så ruttet så det fick vi lov att riva när vi trodde att vi bara skulle byta några plankor 😆
Idag är det tisdag, jag ska springa en sväng med syrran och sen kalas ikväll för min systerson som fyller idag! 
Det känns bra nu 😊😊

Kommentera inlägget här :