New in

publicerat i House of Lola, Jag, shopping;

Ja jag har visst shoppat lite igen...men vid 40 års ålder så känner jag äntligen att jag har börjat hitta min stil och vet vad jag trivs i. Förut så köpte jag ofta kläder för att de var "inne" eller att de såg bra ut på någon annan.

Nu vet jag mer vad jag passar i och vilka modeller som klär mig, väljer oftare bort plagg som jag inser att jag inte kommer trivas i (och då inte bli använda).
Är även duktig på att rensa och sälja av sådana plagg jag inte gillar längre, ibland ångrar jag mig dock och då kan det hända att jag får leta en stund för att gå tag på fet plagget igen ;)

Vad är nytt i garderoben då? 

Skor från House of Lola, Oxford boots! 


Longstocking Cardie - också från Lola och skönt oversize som jag gillar! 


Världens skönaste kofta!! Så otroligt mjuk så den knappt känns när man har den på sig! Cotton Candy heter märket och jag köpte den från ett ställe som heter Onödigt snyggt! 


Har även köpt ett par svarta Culture byxor från Alvas hus, samma modell som
de grå jag köpte.





Var i Göteborg på kurs i 2 dagar och då fick de följa med, samt en gammal lola goding! 


Kvällens sista tips blir ett supersnyggt armband som ligger med på min önskelista! 


Även denna sko i 2 färger ligger med :)


Får inte upp alla bilder jag vill ha med...går försöka igen imorgon! 

Kommentera inlägget här :