Att samla kraft inför helgen!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Träning;
Torsdag och varmt och härligt!! Äntligen!! Känns superbra att jag är ledig imorgon även om jag ska tillbringa hela förmiddagen inomhus men då inte på jobbet utan jag ska på SPA i Örebro och bli bortskämd hela förmiddagen!
 
Fick presentkort av mina svärföräldrar och svägerska när jag fyllde år i februari och det ska jag utnyttja nu. Jag bokade in ett paket som består av massage, pedikyr, ansiktsrengöring och avslutas med en soldusch! Så jag ska vara där kl 9 och sen är jag klar efter lunch någon gång och då ska jag möta upp mannen på stan och vi ska luncha.
 
Ska bli SÅ härligt! För sen är det full rulle resten av helgen kan jag lova....pust! Lördag morgon kl 9 ska jag vara på utställning med Torsten i Örebro och sen hem och förbereda inför söndagens Supersunday hos Lola.
Det är en helt galen men rolig dag men i slutet på dagen så brukar det kännas ungefär som att jag har blivit överkörd av en ångvält.. Men det är en dag när man verkligen kan sälja bra så jag håller tummarna att allt flyter som det ska och att alla mina kunder blir nöjda!
 
Eftersom jag är borta imorgon så blir det inget fredagsfys så därför så körde jag och Erika ett pass igår på lunchen. Denna gång var det jag som hade satt ihop passet och det märks att jag inte har lika stor vana av det som Erika för att det blev lite lätt skitjobbigt kan man säga....speciellt när man har sprungit backintervaller dagen innan...
 

Så såg passet ut och wod:en till höger körde vi i 8 minuter och sista övningen som ser lite konstig ut var som en omvänd burpee med en viktskiva i händerna...sjukt jobbigt!!
 

Svettiga och trötta tjejer!
 
På kvällen sen så var det dags för sökkurs och denna gång var vi mitt ute i skogen och körde i 2 timmar så det var en rejält trött hund som jag fick med mig hem, skönt!!
 

Snarkade som en gris!!
 
Ikväll ska jag iväg och lyssna på Moa som har flöjtkonsert så då hinner jag inte med något boxpass så därför snörde jag på mig löparskorna imorse och drog med mig Torsten ut på en morgonrunda. Vet inte vem som tyckte det var jobbigast, han eller jag?
 
 
Dagens outfit blev nya byxorna från H&M, på morgonen så behövdes det kofta och sjal till men de åkte snabbt av kan jag lova!
 

Bjuder på den sista suddiga! ; )
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men åh så underbart med en spadag!

Kommentera inlägget här :