Att ladda för söndag!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Jag, köket;
Ja efter en helg fylld med både nöje och vila så börjar jag nu göra mig redo inför säsongens stora happening hos Lola - Supersunday!!
 
Men vi börjar med helgen, i lördags så var jag och mina systrar på Danny Saucedo show. Min äldsta syster fick showen i examenspresent i somras så det har verkligen varit en lång väntan men väl värd det!
 
 
Det var SÅ bra och verkligen värt att vänta på!
 
 
Så underbart att få hänga med mina kära systrar en hel dag!
 
Vi hoppade sen på tåget hem vid halv 6 så vi var hemma i bra tid trots att vi haft en heldag i Stockholm - perfekt!
 
Söndagen startade jag med att åka iväg och träna med Torsten ihop med mina kompisar från sökkursen, denna gång var det lydnad och det gick riktigt bra. Skönt att komma ut och att få aktivera Torsten lite grann också.
 

Resten av dagen så skrotade jag runt hemma och fixade med tvätt och lite annat.
 
Vi håller på och sätter detaljerna för köket också och golvet lutar åt att det blir det här:
 

Ett vinyl golv i en ekfärg som går i en varm ton. Vinyl är både tåligt och snyggt så det känns som att det blir bra för oss som har både barn och hund.
 
Som fondvägg i köket så är jag sugen på att ha denna tapet
 
 
Gillar verkligen mönstret och jag tänker att den gröna färgen är lite lagom mild, jag har beställt hem en rulle för att testa och se hur det blir.
 
Lunchpasset igår fick jag köra själv då min träningspartner var hemma och vabbade, så då googlade jag upp detta pass.
 
 
Pust! Det krävde verkligen pannben för att ta sig igenom det passet på egen hand!!
 
Idag så blev det en klänningstisdag, My mood dress i beige ihop med kofta från Ullared.
 
 
 
Idag blir det en HIIT pass som träning och det ska bli skönt att få svettas ordentligt!
 
Resten av veckan så blir det kurs i Stockholm på torsdag och sen förberedelser inför söndag. Kommer att komma mkt snyggt så jag hoppas på att det går lika bra denna gång som det brukar gå. Jobbigt men roligt!
 
Jag har redan börjat knåpa på en egen önskelista ;-)

Kommentera inlägget här :