Grejat hemma och fokuserat på jobbet...

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, i-landsproblem;

 
Har varit lite tyst här inne ett tag igen och det var inte meningen men det är minst sagt turbulent på mitt jobb nu med en stor omorganisation som har tagit all min kraft.... Mycket tankar som snurrar i huvudet med frågor om hur det kommer att bli framöver...
 
Bjuder på lite bilder iaf från min vecka... Jag har ju en ganska så fast plan vad gäller min träning så måndagar är det cardio ( denna vecka var det intervaller på löpbandet), tisdagar brukar jag gå på ett lunchpass på gymmet som innehåller både styrka och cardio, onsdagar är det styrka ( jag och Erika turas om att sätta schemat för detta så det blir lite olika), torsdagar är ibland en vilodag och ibland blir det soma move ( det passet går varje söndag och varannan torsdag morgon) , fredagar är det fredagsfys med Erika och Sebbe och då är det oftast någon jobbig crossfit WOD som står på schemat.
 

Denna blev det denna fredag.
 
Helgerna brukar jag vila, eller ja det blir ju långpromenader med hunden men det räknar jag inte riktigt som träning ;-) Och så ibland soma move på söndagar när jag hinner.
 
Förra veckan så passade jag på att gå på Soma move på morgonen och då börjar den 06,15 så det blir en tidig start.
 

Pigg och glad....;-)
 
Lite piggare och gladare när jag väl var på plats på jobbet och hade fått lite frukost i magen och färg i ansiktet =)
 
 
Viktig utbildning på jobbet på eftermiddagen.
 
 

 På kvällen så var det dags för Moas första konsert med sin orkester, hon spelar tvärflöjt.
 
 
Fredagen bjöd på lite reaplagg i lådan och sen AW med några fina tjejer!
 
 
Har i "vuxen" ålder blivit lite förtjust i skira blusar och gärna i kombo med lite "grova" byxor så att hitta denna på Lolas rea var perfekt!
 
 
Glada och lite fnissiga tjejer!
 
I lördags så var jag först iväg och fixade naglarna och sen tog jag och Moa en lite shoppingtur, jag hittade ingenting. Orkade inte prova heller eftersom jag mest kände mig tjock och blek...
 
Men M hittade en outfit som hon blev helt kär i!
 
 
Byxor och top från Zara och solisar från H&M.
 
Resten av dagen ägnade jag åt projektet att plocka undan vinterkläder och se vad som passar av sommarkläderna som legat undanstoppade.
 
Passade också på att prova de plagg som jag vunnit från Lolas kommande sommarkatalog.
 

Sköna shorts i twill material med mkt strech - Garda shorts.
 
 
Och Reed top i trikå och sen en liten del i voile längst ner.
 
Hade även klickat hem ett par byxor som jag länge varit osäker på om jag kunde ha men jag ville iaf testa.
 
 
 
Coco culotte - jeans byxor med massor med strech och i culotte modell.....fortfarande inte säker på att de passar mig men grymt sköna...
 
Denna vecka är ju en kortvecka med jobb 4 timmar på måndag och ledig tisdag. Skönt! Men jag har redan börjat planera vad som ska åka ner i väskan till nästa helg för då är det bonushelg med några fantastiskt fina Lola kollegor. Brukar alltid bli roligt och full fart!
Men inte roligt med kläder när man mest känner sig tjock och ful i allt.... ja ja....det löser sig alltid. Garderoben är ju inte tom direkt ;-)

Kommentera inlägget här :