Att ha en outfit man gillar

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Livskvalite, kläder, mode;
Jag försöker att hålla kvar sommarkänslan fast det blivit kallare, igår med culottebyxor. Dessa är från H&M i trikå och jag älskar dem!! Önskar de fanns i fler färger

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lite halvtaskiga bilder men jag hade iaf ett linne och kofta från lola till och sneakers från Adidas.

Idag blev det kjol från Lola ihop med top från Jaqueline de Yong - också en favorit som jag gärna skulle ha i fler färger! 

(null)

(null)

Kring halsen ett halsband från Edblad köpt på deras rea - 70% rea så in och kika på deras hemsida eller i butiken i gamla stan i Stockholm. Skorna från Superga! 

Imorgon ska jag packa ner outfits inför 2 dagar med bästa Lola kollegorna - ångest som vanligt!! Vad ska jag ha på mig?!?!?! Fulla garderober men inget att ha som vanligt 😉

Kommentera inlägget här :