Förkylning, altan och kurs!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Torsten,, hemmet, jobbet;
I helgen så hade vi kalas för min mamma som fyllt 65, dock så lyckades jag visst med konststycket att inte knäppa ett endaste kort men det var trevligt och blev lagom sent. Vi landade hemma vid 20 och jag kände redan då av en analkande förkylning. Dock inte ont i halsen denna gång som jag brukar få utan bara snuva och en förlamande trötthet...
 
Men jag kände mig lite piggare på söndagen så innan jag gjorde mig iordning för eftermiddagens visning så målade jag sista varvet i Filips gamla rum som jag håller på och gör om till ett gästrum där jag har tänkt att jag ska kunna förvara mina lola kläder och om folk vill komma och kika så kan de få kolla på dem där.
 
Dock så går renoveringen sakta då jag aldrig har tiden men men...det tar sig sakta men säkert, nu är det bara lite tapeter som ska upp och sen är ytskikten klara.
 
Har beställt en matta från Ellos som jag ska ha på golvet och så ska jag dra en sväng till Ikea och köpa en spegel att ha på väggen.
 

Visnings outfit blev nya Highland sweater ihop med nya Diamond pants piping. Mjukt och skönt men ändå snyggt - me like!!
 
Passar på att visa en outfit bild till när jag ändå är igång och denna gång från gårdagen då det blev samma byxor men nu med en blus till istället.
 
 
Jag har ju glömt att visa er bilder på vår altan som nu är nääääästan klar, bara lite småfix kvar i form av ett insynsskydd som ska upp mot grannen och så ska vi förlänga taket. Men jag är nöjd med det vi har klart hitills!
 
 
Har även fått tag på ett annat möblemang som är vitt och som passar bättre in på altanen.
 
Det finns en person i vår familj som verkligen ääääälskar den nya altanen...
 

Den här killen ligger mer än gärna här ute och chillar så ofta han får! <3
 
Nu ska jag iväg på kurs i 2 dagar så istället för att vara med på löpning ikväll så ska jag lägga mig under en filt i soffan och kurera mig lite så att jag orkar hänga med i allt som ska pressas in i hjärnan...
 
Sen är det en helg full av visningar som väntar! Både kul och lite stressande!! Tur att det bara är en vecka kvar sen innan jag och G ska till Barcelona! :-D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Åh vad fin er altan blir! Med vita möbler blir det verkligen pricken över i 🌸 Vad kul att du håller på att göra ett litet krypin förndig och kläderna från Lola. Tid är ju bristvara så det är ju bra att göra lite i taget även om man vill bli klar förstås.
Vilka är favoriterna i den nya kollektionen som du verkligen kan rekommendera?

Åh vad härligt med Barcelona!!! Har ni bestämt innan olika saker att göra eller mer ta det som det kommer? Gör ni helt rätt som unnar er! 💕

Ta hand om dig och fortsätt inspirera! Tittar ofta in här och hoppas på ett nytt inlägg från dig. Blir alltid lika glad när det är ett nytt! Kramar 💕

Svar: Ja jag är verkligen supernöjd med altanen! =)Åh jag har många favoriter men Commitment pants, nya Anna top och koftorna är de plagg som använts mest hittills men även Westcoast dress och slender dress kommer nog att användas en hel del!

Barcelona är helt oplanerat! Vi ska bara strosa och ta dagen som den kommer, bara skönt att komma iväg bara vi 2 =)
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :