Nytt i garderoben!

publicerat i House of Lola, Lindex, inspiration, shopping;
Ja nu börjar det närma sig höst och ett tecken på det är att Lola har släppt de 4 första plaggen för hösten s k pre-season plagg.
 
Helt underbar kombo tycker jag och kjolen och tröjan har klickats hem redan!
 
 
Tänker mig denna till hösten med ett par grova kängor och en stickad tröja!
 

Släpptes även en supersnygg variant på Diamondpants med vit revär i sidan, dessa får också flytta hem till mig!
 
Enda plagget som jag inte tänkt köpa var denna klänning, men vi får väl se hur det blir....;-)
 

Helt fel modell för mig men samtidigt så är det ju bra att ha alla plagg i kollektionen och kunna visa för kunderna.
 
Jag har också varit inne på Lindex och klickat lite, först en klänning som jag provade när jag var i Stockholm men velade om.
 
En omlottklänning i härligt höstiga färger och inte superkort vilket jag gillar, funkar fint med en kofta över och strumpbyxor under senare i höst!
 

Och så en stickad gosig tröja som är snygg till jeans eller långkjolen som jag just klickat hem från Lola eller varför inte till ett par snyggbyxor eller pennkjolen som jag visade häromdagen! Många kombinationer kan det bli!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Det blir en snygg höst!!!
Fortsätt inspirera!!! Dina outfits är ofta så fina att man blir inspirerad att byta ändra och skapar intresse! 💗
Såg ju Lolas bild på röd tröja med svarf 😍 Så fint med lite färg till hösten. Längtar tills kollektionen släpps i sin helhet!
Ha det gott! Här fortsätter snart Beck och jag måste fortsätta titta.
Kramar 💕

Svar: Tack! Kul att höra 😃😃😍
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :