Semester mode

publicerat i Familjen, Glädje, Jag, Torsten,;
Ja dagarna rullar på. 
I tisdags så lämnade jag och G barn och hund hos syrran och sen rullade vi mot Stockholm, skönt att få lite tid på tu man hand ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

Det var sjukt varmt så svårt att klä sig men till slut blev det ett lola linne och svarta culotte från H&M.
Det var en sjukt bra konsert och även om
vi åkte hem när det var slut, vi skulle ha sovit över hos syrran men alltid skönaste att vakna hemma.

Dagen efter var vi sega allihopa så det blev inte många knop gjorda, på kvällen så åkte jag och Torsten ut och tog ett kvällsdopp. 
Det var galet varmt i vattnet och varken Togge eller jag ville sluta bada...

(null)

(null)

(null)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Åh vad härligt med konsert och att bara vara tillsammans. Det är viktigt att inte glömma bort det! Men är ju så lätt med barn, jobb, hus mm som alltid finns där 💗

Här är det lite ångest för jobbet börjar igen på torsdag så semestern är snart över. Känns så långt till nästa - men vilken sommar! De små saker man velat göra hemma har man fått göra på kvällen... så galet varmt... Blir snart här att gå ut och måla lite så göra-listan kan stryka en punkt till 😂😂😂
Hur har det gått med altanen? Du får visa efterbilder sedan.
Ha en fortsatt bra semester! Så roligt att du skriver i bloggform och delar med dig! Så roligt att läsa och lite av varje 💗 kramar

Svar: Ja superkul! Kommer bilder på altanen när den är lite mer klar och piffad 😊
Tack för din kommentar och att du kikar in här.
Kram ❤️
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Cornelia :

Hej! Jag har precis blivit säljare på house of lola. Hej kollega ♡ jag undrar om du har något halsband med lola logga på som du skulle vilja sälja till mig. Känns kul å va lite extra fin inför mitt första party. Allt gott till dig. [email protected]

Svar: Hej!
Vad kul att du ska börja sälja 😃 Jag har tyvärr inget halsband som jag vill sälja men hoppas du får napp ngn annanstans 😊
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :