Att ha haft sjukstuga...

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, shopping;
Förra veckan låg jag nerbäddad halva veckan....ont i kroppen och halsen och allmänt ömklig...dessutom så fick Torsten kennelhosta så vi var 2 stycken som låg och kraxade i soffan....inte roligt..
 
 
 
 
Kravlade oss ut på några småpromenader iaf...lite frisk luft skadar ju inte..
 
När fredagskvällen kom så var det dags för julfest så jag hoppade in i duschen, sprutade på lite brun utan sol ( snabbaste tricket för att känna sig lite piggare och fräschare tycker jag) och hoppade i en ny klänning från House of Lola.
 
Lite bling i öronen till det och ett par nya stövletter från H&M som jag både kan gå i och som är snygga!
 
Det blev dock en tidig kväll eftersom jag och min bästa E skulle iväg på en tränings/inspirationsdag med Sabina Dufberg ( från Biggest Looser) dagen efter och jag behövde all min energi!
 
 
Det var superkul men galet jobbigt! Sabina är dock väldigt inspirerande då hon har en sund syn på hälsa och kost. Köpte en av hennes böcker så ska försöka ta mig tid att läsa den nu under julen.
 
 
Detta blev sen läget resten av kvällen....
 
Söndagen blev en lugn dag hemma då jag kände mig sliten och min hundbebis var riktigt dålig =(
 
 
Låg bara i korgen hela dagen och ville varken äta eller dricka...så på måndagen så fick han vara hos min mamma som höll lite koll på honom.
 
Han har dock piggat på sig nu och nu är han sitt vanliga jag igen! Så skönt!!
 
Denna vecka är ju lite konstig eftersom det är min näst sista innan jag slutar...sen blir det ledigt 2 veckor innan det är dags för nytt jobb med nya kollegor...pirrigt!
 
Lolas julkalender har ju rullat vidare och jag har även hunnit få hem några plagg från de tidiga luckorna så de har blivit dagens några dagar denna vecka.
 
 
Ljuvlig rosa Frankly hood!
 
 
Fina blommiga Viola blouse
 
 
 
I gårdagens lucka var det fler fina plagg så det blev klick även där så får vi se vad som får stanna när jag får hem plaggen ;-)
 
 
Jag gör hellre så än att ångra mig efteråt att jag inte köpte!
 
Men fredag idag...tjohooo! Och ikväll blir det soffa, imorgon en sväng till mamma och kanske Örebro och söndag julbord med G´s jobb!
 
Ha det fint allihopa! <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Åh vad tråkigt att vara sjuk!!! Skönt att du mår bättre!
Så fin festblåsa och skor 👍🏻😃 superfint!

Grattis igen till nya jobbet! Hoppas du ska trivas. Men alltid lite vemodigt att sluta och nervöst att byta. Men ibland är det inte alls dumt att göra det. Bra att våga 👍🏻
Vad ska du göra för uppgifter på ditt nya?
Lycka till! 💗

Ha en härlig helg!

Svar: Tack! Ja supertråkigt att vara sjuk...
TACK! Ja det är väldigt nervöst men det blir säkert bra bara jag kommer in i det. Jag ska jobba som projektadministratör, delvis ha hand om exportkontroll men även en del annat som inte är helt spikat ännu =)
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Vad är det för brun utan sol-spray du använder? Är den bra?
Tack på förhand! Hälsningar Anna

Svar: Hej!
Jag köper från en frisör som jag känner och märket heter California Tanning, superbra och naturligt resultat =)
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :