Skor och Stockholmstripp!

publicerat i Familjen, Jag, Önskelista;
I lördags så hade jag en dag i Stockholm med mina kära systrar! Vi hade inga speciella planer utan strosade bara runt och kikade lite i affärer, åt god mat, kollade på NK´s julskyltning och pratade skit.
 
 
Maffig gran i taket på NK
 
 
Hela systerskaran <3
 
 
Åt sjukt god pasta på restaurangen M5!
 
Blev inte så mkt shoppat dock, var ingenting direkt som lockade mig i affärerna mer än några skor som jag klämde och provade på Scorett.
 
 
 
Dessa från Canada Snow var både snygga och varma!
 
 
Och dessa från Dasia var supersnygga också, de är de dessutom 20% på den 7/12 i Scorettes julkalender!
 
Sen såg jag en tjej på stan som hade SÅ snygga skor så jag var tvungen att snoka reda på vilka det var och såklart så är det en modell som inte finns längre och som är nästan omöjliga att få tag på...
 
 
 Dålig bild jag vet men de är från Rodebjer och heter Mary ankle boot!
 
 Framför allt de vinröda är SÅ snygga och jag grämer mig så att jag missade ett par som såldes på Tradera för ett mkt bra pris!
 
 
 
Även om det är trevligt att vara på utflykt så var det skönt att komma hem också och efter att jag somnat tidigt i lördags så tog hela familjen lite sovmorgon igår.
 
 
Vädret var inte speciellt uppmuntrande så vi passade på att greja en massa hemma, hör ju inte till vanligheterna att jag och G är lediga samtidigt.
Jag släpade även med mig F ut på en promenad, han måste dras ut för att han ska komma ut och få lite frisk luft ;-)
 
 
Sonen tycker att mamman är mkt jobbig....ha ha!

Kommentera inlägget här :