Att ha fyllt på garderoben!

publicerat i House of Lola, Jag, shopping;
Japp igår så öppnade Lolas webshop vilket innebär att jag som säljare kunde lägga en order med säljrabatt. Och jag hängde såklart på låset!!
Dels så klickade jag hem några plagg för att jag ska kunna ha med mig ut och visa kunderna men såklart också plagg som jag bara blivit kär i och måste ha.
 
Detta blev det!
 

Supersköna Anna top i den fina nya färgen caramel
 
 
Superfina Braided neat cardie i färgen sand.
 
 
Ljusa snygga Concrete jeans i ljus färg - snyggt till våren!
 
 
Fina Deal brogue skor i färgen Nude - även de fräscha till vår och sommar
 
 
och såklart en underbar sjal att svepa runt halsen! Sally shawl i freckels
 
 

Även en svart lite finare blus/top fick åka med, tender blouse heter den!
 
 

Även tender pants kommer hem till mig, hoppas de funkar bara för de har ingen strech i sig.
 
 
Även en liten top till Moa fick åka med!
 
Nu lääääängtar jag tills alltihopa landar i lådan! Denna visning är fullspäckad med visningar - första igår, ledig idag och sen kör jag onsdag-torsdag, lördag-söndag. Superkul men lite jobbigt samtidigt!
 
Det positiva är att det finns så många plagg som jag gillar i denna kollektion så det känns som att jag inte kommer att tröttna så fort på att visa upp den och prova igenom allt.
 
Hoppas verkligen posten snabbar på nu så att jag får hem fler fina plagg att visa också! =)

Kommentera inlägget här :