Att ha nedräkning!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, Jag, Träning, semester;
ja nu är det inte många dagar kvar innan vi sitter på flyget till Mallorca! Ska bli SÅ skönt att komma bort även om det som vanligt är fullt upp att göra på jobbet ända in i kaklet!
 
Så igår på lunchen så körde jag ett pass på gymmet bara för att rensa huvudet och bli riktigt svettig! Inledde med den nya trappmaskinen och den ser verkligen till att svetten börjar spruta på en gång!
 

Hemma hade resten av familjen plus svärfar roat sig med att riva bort gamla golvet på altanen..nu börjar det ta sig! Bara en massa sprik som ska bort och sen spika ny trall samt trappsteg ner..
 

Denna bild tog jag dock innan gamla golvet var borta. Kommer att bli en rejäl altan vi får nu och mkt öppnare än tidigare eftersom räcket är borta nu!
 
Såhär såg jag ut när jag gick in på jobbet igår, lite trött och sliten känner jag mig allt...
 

Och under den blå koftan gömde sig denna outfit
 

Wire top och easter pants - mjukt och skönt!
 
Idag blev det lite mer färgglatt! Luftade en helt ny klänning från Lindex som inte har kännts rätt att ta på mig förrän idag.
 
 
Först en konstig selfie och sen får ni en bild från gymmet så därav min ansiktsfärg som ser lite konstig ut..
 
 
 
Igår la jag fram alla kläder som ska packas, idag är det sökkurs och imorgon löpträning och packa det sista för efter jobbet på fredag så drar vi hit!!
 

Ska packa ner lite träningskläder och ett hopprep och så hittade jag detta pass på FB som jag snodde.
 
 
Tänker att man inte behöver bli helt förslappad bara för att det är semester! ; -)
 
Hörs vi inte tidigare så kanske vi hörs när vi är framme! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Härligt med semester! Hoppas ni får en skön ledighet och smart att börja att åka iväg för att kunna varva ner! ❤️

Svar: Tack! ❤️ Ja mannen fyller jämnt så därför smiter vi iväg direkt 🤗🤗
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :