Att ha tagit ett dåligt beslut...

publicerat i Familjen, jobbet;
När jag satt och skrev in min semester i vintras så tyckte jag att det ar en supersmart idé att gå in och jobba en vecka mitt i semestern för att förlänga sommaren och semestern lite grann... Nu när jag sitter här i 33 grader och solen gassar utanför så känns det som ett otroligt dumt och dåligt beslut...
 

Som tur är så är vi ett bra gäng som jobbar denna vecka så mkt prat och skratt blir det ändå!
 
Jag började dock dagen med först en långprommis med Torsten över gärdet och sen frukost med gröt med nektarin - mkt gott! Sen så tog jag min väska och åkte upp till badet för ett morgondopp innan jobbet!
 
 
Så fint ute på ängen bakom vårt hus!
 
 
Alltid en ljudbok i öronen!
 
 
 
Mycket skön start på dagen!
 
Igår när jag kom hem från jobbet så fick jag se detta!
 
 
En altan som nästan var klar!! Min käre make och svärfar hade gnott på som tusan hela dagen och fortsatte ett par timmar till... så bra jobbat i värmen!
 
Jag, Moa och Torsten spanade på dem från sovrummet...
 
 
Mina gullpluttar!!
 
Idag efter jobbet så blir det ett kvällsdopp i Lunger med hunden, både jag och hunden behöver svalka av oss....

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Ja bryta semestern är både bra och inte. Men snart är det fredag igen och sen är du ledig lite till 💕

Så härligt att läsa om er resa och att den blev lyckad! Var det svårt att hyra hus på detta sätt? Har aldrig gjort det själv utan bara bott på hotell. Men man kanske ska våga... 😃

Vilka snygga glasögonbågar!!!! Sådana vill jag ha 😃
Från vilket märke är dem?

Ta hand om dig under veckan och hoppas ni har AC på ditt jobb!

Kramar

Svar: Ja jag hoppas verkligen att denna vecka går fort nu! Tack! Det är läsglasögon som jag köpt från havealook.se, många snygga modeller där.Vi hyrde hus från interhome.se, supersmidigt och lätt. Vårt hur var superfint men vetinte om vi bara hade tur eftersom detta var första gången för oss också! ;-)
Japp AC finns men det mäktar nästan inte med nu under denna värmevåg, men tack!! :-D
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :