Att uppdatera lite...

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, Träning;
Ja nu har tiden runnit iväg igen och jag har inte hunnit med att kika in här.. G fyller ju jämnt nästa vecka och jag har haft fullt upp med att få till min present till honom, en överraskningsresa för bara mig och honom till Barcelona.
 
Det är mkt runt omkring som ska ordnas innan jag ens kunde börja kolla på resa, semester för mig och honom, barn och hundvakt mm mm... Men nu är det bokat och klart och blir bra hoppas jag.... Jag är ju inte direkt någon van resenär så för mig är det verkligen en djungel att boka flyg och hotell som inte är charter!
 
Vi åker ju till Mallorca på lördag, vi har hyrt hus ihop med syrran och hennes familj och det är verkligen också långt utanför min komfortzone men jag hoppas att det ska bli bra! Barnen är totalt taggade på poolen så jag hoppas verkligen att den och huset i allmänhet är lika fint som på bilderna...
 
 
 
Vi har ett litet mål här hemma innan vi åker och det är att vi ska hinna måla färdigt staketet och förhoppningsvis hinna en bra bit med altanen. Nu i helgen så målade både jag och G för glatta livet på staketet och nu är det bara en bit i hörnet där det växer buskar som måste klippas bort som är kvar.
 

Snyggt och stilrent blir det. Altanen ser just nu ut såhär...
 

Får se hur mycket som har hänt när jag kommer hem idag. Sen ska hela baksidan på huset tvättas från spindelväv och skräp ( märks att vi bor nära skogen) och allt vitt på altanen skrubbas...Pust! Det är en del kvar att göra kan man säga...
 
I helgen så vilade jag också från träningen, har haft en tung träningsvecka med crossfit måndag, trappmaskin plus hantelpass tisdag, pass med min bästa E i onsdags, intervall löpning i torsdags och så den vanliga fredags WOD:en....PUST! Min kropp ville vila så det fick den med undantag för lite hundpromenader.
 
Men när det är så här fint på promenaden så är det verkligen bara återhämtning!
 
 
Jag och Moa var även ner till ån en sväng och lät Torsten doppa sig, dock så var det några änder där som inte alls tyckte att de behövde flytta på sig bara för att det kom en hund! ; )
 
Först hälsade Moa på dem!
 
 
Och sen bekantade sig Torsten med dem! ; -)
 
I lördags var vi på kalas hos min syster också och då invigde jag en ny långklänning från Ellos som var SÅ fin!
 

Tung i tyget och lite mönster :- D Me like!!
 
Lite övriga outfits från veckan:
 

Nya MAW kjolen i rosa ihop med gammal Lindex kofta som är lite glittrig och så nya MAW linnet. På fötterna nya sandaler som redan blivit riktiga favoriter - från Mjus!
 
 
Även dag 2 åkte sandalerna på och då ihop med Garda shorts från Lola, en gammal H&M blus och så Magnolia kaftan från Lola den med.
 
 
I fredags blev det ytterligare en ny MAW kjol, denna gång i randigt och ihop med en top från Jaquelin de Yong! Hade gärna haft den toppen i fler färger - SÅ skön!
 
 
Lite kallt på morgonen så det åkte på en coast cardie short också.
 
 
Även peruken var ny och fräsch! Så skönt de första veckorna när jag fått hem en ny peruk, innan den börjar bli sliten och frissig.
 
 

Kommentera inlägget här :