Klädloppis och sommarlov!

publicerat i Barnen, Dagens outfit, House of Lola, shopping;
Lite tyst ifrån mig igen här inne men jag hoppas att ni vet att det är lite så här...ibland kommer livet emellan och jag hinner inte uppdatera men sen plötsligt händer det.
 
När jag väl får tid att blogga igen så blir jag alltid fundersam om jag ska "bloga ikapp" om allt som hänt eller bara fokusera på den senaste tiden.
 
Hela helgen tillbringade jag iaf i skogen då jag var på sökkurs med Torsten, kul men jobbigt att vara ute hela dagarna så jag somnade ovaggad i söndags kväll. Tyvärr så sover jag sådär just nu då M kommer in till vår säng nästan varje natt och sparkar på mig så att jag vaknar till.... Tur att det är semester snart så att jag kanske kan få sova ikapp några timmar..
 
G kör sista hästveckan på jobbet vilket innebär att jag , som vanligt, får dra det tunga lasset hemma. I måndags så blev han dock tvungen att komma hem tidigare då vi hade en tid inbokad för att fixa pass kl 14 på eftermiddagen.
 
Inte så ofta vi åker iväg hela familjen någonstans så jag var tvungen att dokumentera båda barnen på bild i bilen ;)
 
 
 
De var gladare än de ser ut, jag lovar! ; )
 
På tal om barnen så har de ju sommarlov nu och det är ju lite jobbigt eftersom de helt vänder på dygnet och inte alls har lust att sova när jag tycker att det är läggdags för länge sen....och sen att se till att de hittar på ngt om dagarna och inte bara hänger hemma framför iPad och telefon. Inte det lättaste när man själv är på jobbet.
 
Igår så var jag medbjuden på en klädloppis! En av mina lola värdinnor som anordnade så jag tog med mig min kompis Carin och åkte dit och tog med mig några kassar med kläder!
 
En superkul idé även om jag inte blev av med så mkt kläder och dessutom så bytte jag och Carin lite kläder med varandra ;-)
 
Men vi pratade lite om att anordna något lite större med fler inbjudna längre fram, både jag och Carin har ett behov av att tömma våra garderober även om vi mest har en förmåga att fylla dem med nytt...
 
Och på tal om det så klickade jag hem en skjortklänning från KappAhls rea igår.
 
 

Nu hoppas jag att den är rymlig i stl för den fanns bara kvar i stl 42 men för halva priset så tog jag chansen.
 
Jag gillar ju svart och vitt ihop och gärna lite grå toner också! =)
 

Denna outfit var dagens i måndags. Ripped jeans, Ace shirt och sign cardie.
 
Idag är det sökkurs med Togge igen och sen är det snart slut på denna vecka...det går undan nu... Bara 2 veckor kvar till semester och Mallorca! Woho!!
 

Kommentera inlägget här :