NIKE!

publicerat i House of Lola, Jag, shopping;
Jag har länge varit på jakt efter ett par snygga vardagssneakers, dvs inte ett par rena löpardojor utan ett par som jag kan ha lite mer till vardags men inte hittat några som jag tycker är snygga.
 
Tills idag då jag får se en tjej på instagram som har ett par grymt snygga! Jag googlar och letar lite och poff så är de på väg hem till mig! =)
 
 
 
 
 
Har även klickat lite hem några plagg från Lolas kalender, jag resonerar som så att bättre att ta hem och prova än att ångra sig.
Fick hem 2 plagg igår som fick gå tillbaka men då vet jag och behöver inte ångra att jag inte testade! ;-)
 

Det vita och rosa linnet och de svarta brallorna blev det denna gång!
 

Linnet ser skönt ut och jag hoppas brallorna är lika sköna som de ser ut :-)
 
 
 
 Gillar axelbanden!
 
Fredag idag och solig helg framför mig! Woho! Nu mot laserbehandling av fot och hämta ut och posta paket på ICA, sen hem och se vad mannen och svärfar hunnit med idag. De har börjat förbereda för vår utbyggnad av altanen på baksidan.,

Kommentera inlägget här :