Comfy Copenhagen

publicerat i Dagens outfit, Familjen, shopping;
Byxorna är på väg hem till mig!!! Dvs de som jag skrev om i förra inlägget! Jag hade sån flax att den lilla webshopen hade dem så jag swishade och vips så var de på väg hem till mig!
 
Hoppas på post i lådan idag! OM de ligger där ( och om de passar) så kommer de att sitta på i helgen, det kan jag lova! Eller iaf imorgon för på söndag har jag dubbelvisning så då lär det ju bli Lola för hela slanten ; )
 
Men jag längtar efter vår och varmare väder så jag kan börja använda lite lättare kläder, så less på tjocka strumport , tröjor och byxor nu! För att inte tala om vinterjackan...bläääää....
 
 
Trostade lite igår med trasiga jeans och kortärmat!
 
De håller på med värmen på jobbet så mitt rum är just nu som en bakugn vilket gör att jag måste ha kortärmat under så att jag kan klä av mig när det blir som varmast mitt på dagen!
 
Var iväg igår morse och lämnade blod också så då är det bra med kortärmat!
 
Såhär gosigt hade Moa och Torsten det igår morse
 
 
 
Och så gosigt planerar jag att vi ska ha det imorgon bitti när det äntligen är sovmorgon igen!
 
Har även klickat lite från H&M både till mig och barnen
 
 
Detta blev det till mig och lite sneakers och mjukisar till barnen.
 
Passade på nu när de hade 10% på hela köpet!

Kommentera inlägget här :