Ledigt

publicerat i Familjen, Jag, Torsten,, Träning;
Fortsätter min långsamma uppdatering med min lediga vecka och nu är vi framme vid torsdagen som jag startade tidigt, redan 06,15 var jag på plats på gymmet för att köra ett pass Soma move. Det är så jobbigt men otroligt skönt för kroppen!
 

Stumma och stela ben så tidigt på morgonen
 
 
Just denna gång var det min bästa E som höll i passet eftersom ordinarie ledare var bortrest.
 
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och åt sen en långfrukost innan det var dags att möta upp en granne som har en cockerspaniel för en liten playdate.
 

Blåste isvindar idag med och ögonbrynen ser ut som 2 svarta kolmaskar i ansiktet...
 
 Full rulle bus!
 
Eftersom solen äntligen kikat fram så passade jag på att sätta mig på trappen och lapa lite sol innan vi gick in!
 

Vår prins!
 
 
Älskar att vi har fått upp staket så att Torsten kan springa runt som han vill utan att vi behöver passa honom, snyggt är det också!
 
När jag kom in så hade barnen äntligen vaknat ( jag hann ju med en hel del innan de behagade kliva upp....) så jag chillade lite med dem och M och jag åkte och handlade.
Sen på em så dök syrran och A upp och vi tog en sväng till pulkabacken.
 

Togge övade höjdhopp!
 
Snyggingarna posar! :D
På kvällen så kom min andra syster över och var barnvakt några timmar medans jag var iväg på visning, och kvällens visningsoutfit blev skönt och ledigt!
 
 
Mörk bild men det är eastern pants och Casual tee som är på bilden iaf! ;-)
 
Sen var den torsdagen slut! Och vips så var det fredag!
 
Den dagen startade jag också tidigt men denna gång var det naglarna som skulle fixas så redan 07,30 var jag hos min nageltjej och fixade till lite fräscha naglar! Skönt!
 
Sen hem och äta frukost och ladda inför fredagsfyset! Jobbigt som skrutt som vanligt men så skönt att få röra lite på fläsket.
 
Efter det blev det snabblunch innan vi tog oss ner till syrran i Lunger och gick ut på isen! Galet vackert, bara synd att solen inte ville visa sig.
 
 
 

Nästan hela ligan!
 
 
 
Mysig promenad även om jag och syrrans A plurrade lite eftersom vi gick för nära en sten där isen inte var så stark så det blev lite kallt om foten och benet på vägen tillbaka till stugan. ; )
 
Efter all frisk luft så var alla trötta så kvällen avrundades i soffan med lite tacos och soffhäng!

Kommentera inlägget här :