Att ha varit på konferens!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Jag, jobbet;
Ja ett par dagar denna vecka så har jag varit iväg på konferens med jobbet. Vi åkte till Vildmarkshotellet vid Kolmården, så fin utsikt där!
 
 
 
Det har ju varit fortsatt galet varmt så det blev kjol som dagens outfit båda dagarna.
 
 
Första dagen kjol från Lindex och min favorit top - oyster top - från Lola.
 

Och dag 2 blev det Dressy top och Spirit skirt  - båda från Lola.
 
Men nu är det fredag och en helt ledig helg ligger framför mig och även mannen är ledig för en gångs skull!
Så vi ska väl greja i trädgården och så tänkte jag nog ta mig till en sjö och doppa både mig själv och hunden och kanske något barn som vill! ;-)
Underbara värme!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emma:

vilken utsikt :D

Svar: Ja 😍
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :