Sol och promenader!

publicerat i Familjen, Jag, Torsten,, hemmet;
Alltså kan man bli annat än lycklig av detta väder?? Ja ännu lyckligare skulle jag såklart vara om jag var ledig också men men man kan ju inte få allt ;-)
 
Fredagsfysen skedde utomhus vid skidstugan i fredags i strålande sol!
 
 
Passade på att sola lite medans jag inväntade mina träningskamrater som var lite sena, när de dök upp så blev det detta pass!
 
 Första gången jag sprang med foten sen stukningen men det gick bra!  Efter passet så hade jag tid för laser, ska köra några gånger på foten nu och sen om vi kan få svullnaden att gå ner.
 
Både lördag och söndag startade jag dagen med en tidig långpromenad med Torsten, dels för att jag aldrig kan sova länge ändå och dels för att det är för varmt för att gå långpromenad senare på dagen.
 
Så det blev några steg i helgen, lite stel i foten blir jag efteråt men det gör inte ont!
 
 
 

Annars så har fokus legat på att komma ifatt med tvätt och köra på med trädgården denna helg, tvätten är klar och altanbygget går.....ja framåt iaf ;-)
 

Lite barnarbete blev det i helgen också, vad gör man inte för att slita honom från telefoner, iPads och Playstation.....suck!
 
Igår så var jag ut och grattade min fina mamma ( jag fick ingen väska by the way....får nog köpa mig den själv ;-) och på vägen hem stannade jag och doppade Torsten i en liten fin insjö.
 
 
Magiskt vackert!!
 
Konstaterade också att jag nog har lyckats få lite färg i helgen!
 

En liten selfie moment medans hunden sniffar runt....ha ha!
 

Superskön solklänning från H&M som jag tänkte att jag skulle klicka hem i fler färger men nu hittar jag den inte på hemsidan.....
 
Imorse var det lite kyligare men solen sken och så härligt att ta promenader i detta väder!! Det ska man komma ihåg i November när det är mörkt och ruggigt...
 
 
Idag kör jag på med laser på foten, orkester för Moa och så lite kvällsmat på det :-)

Kommentera inlägget här :