Black friday och julklapp!

publicerat i Familjen, Jag, planer;
Jag klickade faktiskt hem en grej häromdagen innan Black friday hysterin drog igång, nu spelar det ingen roll för den var inte så dyr och webshopen där jag köpte den hade ingen rabatt idag ändå.
 
Det jag gav mig själv i julklapp/ nytt jobb present var denna fina väska från Pipols Bazaar
 
 
Perfekt lite snyggare jobbväska tänker jag!
 
Vad har hänt annars denna vecka då? Inte så mkt....Lola säsongen börjar ju lida mot sitt slut så inga visningar denna vecka, har min sista för säsongen nästa vecka.
Och med tanke på att min kära make jobbar alldeles för mkt just nu så är det skönt att jag har det lite lugnare.
 
Jag har ändå haft fullt upp med det vardagliga, tvätta, laga mat, gå ut med hunden, skjutsa barn hit och dit.
Sen tycker jag att mörkret äter upp mina krafter, känner mig SÅ trött hela tiden...
 
 
Jag och Moa fånade oss lite framför kameran häromdagen....älskar ju snapchats olika filter också! Man kan få både öron och låååånga ögonfransar!
 
 
Ha ha! Man har inte roligare än man gör sig! :-D
 
I helgen blir det lugnt, Moa har sin första skyttetävling och jag ska iväg och träna lydnad med Torsten.
Annars är det tomt på agendan, funderar på att dra med mig barnen till Örebro på lördag och kika efter vinterskor och så har jag tänkt att rensa ett skafferi och leta fram adventsstjärnorna.
Nästa lördag ska jag upp till Stockholm och gå på stan med systrarna så då blir det inget pysslat hemma.
 
Ha en underbar helg alla fina!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Tomt på agendan har jag nu till helgen - så skönt!!! Efter flera helgen med inbokningar till höger och vänster ser jag fram emot det. Hade semester igår för att stöka av lite städning mm inför advent så att jag bara kan njuta till helgen. Ska även inhandla blommor imorgon efter jobbet så blir det att baka lussebullar till helgen - mums 💗
Vill inte att december bara ska fyllas med stress och brist på tid och ork utan istället mys och julkänsla. Så på med julmusik och förkläde och familj så blir det nog en bra helg 💕

Önskar dig en härlig första advent om du inte skriver något inlägg innan dess som jag kommenterar på.
Kramar 💕

Svar: Gud så skönt! Ja jag hade min sista visning för säsongen igår så nu ska jag bara mysa har jag tänkt!Ha en härlig första advent du med!
Kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :