Lola helg och tonårsmamma!

publicerat i Dagens outfit, House of Lola, Träning, Vardag;
I helgen som var så var jag iväg på Lolas bonushelg! Det är en helg då de säljare som säljer bäst får åka iväg på en mysig helg tillsammans och kolla på lite fina kläder, prata och umgås - supernice!
 
Jag och en tjej som heter Maria rullade iväg redan på fredagen och stannade på Ullared på dagen, jag har ju nyss varit där så det blev lugnt på shoppingfronten.
Natten tillbringade vi på Hotell Ulla som ligger ca 3 km från själva GeKås, helt ok för det priset även om det inte var någon större lyx! ;-)
Det var även 2 andra Lola tjejer som bodde på samma hotell så vi tillbringade kvällen på deras rum och drack lite bubbel och pratade.
På lördagsmorgonen så åkte vi vidare mot Falkenberg där vi först skulle till Laxbutiken och käka lunch och kolla in vårkollektionen och sen vidare till hotell Ocean där vi skulle sova.
 
På eftermiddagen började jag känna mig lite tung i huvudet så då var det skönt med en promenad på stranden även om vädret inte var det bästa, blåst och regn i omgångar men havet är ju alltid havet liksom...
 
 
Jag och fina Johanna tog en promenad och pratade :-)
 
På kvällen så var det middag och jag hamnade med några supertrevliga tjejer som ingår i mitt "team" med säljare och vi pratade och skrattade så tårarna rann.
 
 Kvällens outfit var Slender dress ihop med mitt nya favoritläppstift! Lite mörkt vinrött/brunt och när det torkar blir det en matt yta så vill man ha lite glansiga läppar så får man dra på lite läppglans. Sitter som berget iaf!!
 
På söndagen var det fars dag och innan frukost så var vi några tjejer som tog en morgonpromenad! Så härligt!!
 
Vi åkte ändå hem så pass tidigt att jag hann hem och ge min pappa en kram och fira honom lite också.
 
Igår var jag mer än lovligt trött och denna vecka är verkligen fullspäckad....sista visningen för säsongen, utvecklingssamtal, Filip fyller år och så avslutar vi veckan med Supersunday på söndag! PUST!!
 
För att tanka lite energi så gav jag mig ut på en liten löprunda imorse, skönt!!
 
 
När jag kom in så var det snabbt in i duschen med både mig och hunden och sen väcka sonen med sång och presenter! Han fyller 13!! Helt galet att jag har ett barn som är så stor!!!
 
Torsten ville också vara med och gratta imorse...;-)
 
 
Dagens idag blev den vinröda Gemma blouse från Lolas vinterkollektion, älskar färgen!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Grattis till bonushelgen!!! Då har du jobbat på mycket under säsong! Blir väldigt imponerad att du hinner med jobb och Lola också! Girlpower 💗
Och snygg som alltid i klänning och blusen. Den blusen borde man köpa. Hur är den i storlek tycker du? Fin på dig iaf. Men Lola-kläderna klär dig mycket bra! 💕 Läppstift - ja det vill man verkligen ha ett som håller länge. Du får dela en länk med oss vilken sort det var - jag vill spana och se vilka färger det finns i 💗
Grattis till din son som nu officiellt bör vara tonåring och ha en skön kväll och fortsättning på veckan! Kramar 💕

Svar: Ja det är lite pyssel ibland men allt går med planering!Den vinröda blusen? Den är normal i stl tycker jag, tyvärr så är den helt slutsåld men du kan ju ha tur och hitta en på köp och sälj sidorna på FB kanske =)
Läppstiftet köpte jag här: https://www.nordicfeel.se/makeup/lappar/lappstift/nyx-lingerie-liquid-lipstick-33631?id=33629&utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Big+ass+fashion&at_gd=D1ECE71E7D7B6A99397710CB079CE4B7A5770D69
Jag är SÅ nöjd med både färg och hållbarhet så jag kan verkligen rekomendera det!
Tack säger jag å hans vägnar! :-)
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :