Träning, supersunday och sugen på nytt!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Träning, hemmet;
Tiden rusar fram som vanligt och vad har hänt sen sist!
 
Jo jag har morgontränat som vanligt varje torsdag, det är inte kul att få igång kroppen så tidigt men det är SÅ skönt när man är duschad och klar vid kl 7 på morgonen!
 
 
Och så har vi haft tacokalas för Filip, helgerna är så fullt upp för alla så denna gång körde vi på fredagen! Lite trött i ögat men ändå mysigt att samlas nästan hela klanen på en gång!
 
Lördagen jobbade G och jag förberedde mig inför söndagens stora happening hos Lola - SUPERSUNDAY!
 
 
Det är mkt att hålla ordning på när ordrarna börjar strömma in...
 
 
 
Sen tog jag en liten paus och jag och barnen åt en lunch innan jag tvingade dem att följa med mig ut och få lite luft och dagsljus, framförallt den långa tonåringen tycker väl inte att mamman är superrolig då...;-)
 
 
 
 
 
Söndag var det full fart på morgonen eftersom allt släpptes i systemet redan kl 8! Så det blev en tidig morgon för att hinna med morgonpromenaden innan...gäsp!
 
Resten av dagen blev dock ovanligt lugn och jag och G hann t om ta en promenad med hunden ihop. Ovärderligt att hinna träffas någon timme iaf och få lite tid tillsammans!
 
Jag har även varit iväg på möte med min nya chef och fått en liten arbetsbeskrivning! Hjälp!! Men det blir nog bra :-) Lite finklädd dagen till ära så det blev en blus från Cubus som blivit en stor favorit!
 
 
 
Sen har jag även försökt dra igång renoveringen där hemma men det går lite trögt när vi aldrig hinner prata igenom allting men nu har vi en startplan iaf och jag är sugen på en bänk att ha i vardagsrummet.
 
 
Saknar lite förvaringsplatser!
 
Gårdagens projekt hemma blev att börja rensa alla skåp i köket, tänker att när vi väl kommer igång med renoveringen där hemma så kan det vara skönt att inte behöva börja med att rensa alla skåp då. Så min plan nu är att ta ett skåp om dagen och kanske 2 på lördag.
Har inga större planer i helgen så funderar på att hitta på ngt med barnen, kanske ta oss till badhuset? Det var länge sedan...
 
ja ja vi får se...bara tisdag än så länge....snark...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Vad du är bra som väljer att träna på morgonen. Jag simmar en morgon i veckan och känslan sitter i hela dagen. Det är dock inte alltid så enkelt att ta sig upp för att träna ☺️
Så en stor stjärna till dig som gör det vecka ut och vecka in 👍🏻😃

Fin blus 😘 klär dig! Du har bra koll och god smak på kläder du! Beundrar dig för det - själv tycker jag det kan vara svårt att komma på snygga kombinationer så försöker att lägga fram kvällen innan för att inte stressad totalt... 🙈

Brukar du bestämma outfits kvällen eller veckan innan eller är du mer spontan? 🌸

Ha en fin kväll! Kramar 💕

Svar: Ja det är tungt att ta sig upp men så galet skönt när det är gjort, jag tränar ju dock oftast på luncherna annars.Tack!! Ja jag har ju generellt lite svårt för blus annars men just denna har blivit en stor favorit.
Jag gör lite olika, har försökt att vara "duktig" och lägga fram kläder kvällen innan men oftast så känns den outfiten inte lika bra dagen efter så då blir det att jag väljer något annat.
Imorse så hade jag total idé torka så Moa fick välja tröja åt mig :-D
Kram kram
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :