Lite ego och kallt...

publicerat i Barnen, House of Lola, Jag, Torsten,, Träning, shopping;
Fredag idag och snart helg, lite ledigt och lite jobb blir det men G är iaf ledig i helgen och det kan han VERKLIGEN behöva.... Han har jobbat i stort sett dygnet runt denna vecka så jag har känt mig som en ensamstående mamma ; )
Tur att barnen är så stora att de klarar sig hyfsat mkt själva, annars hade det varit riktigt tungt!
 
Tur i oturen också att jag inte haft några visningar inplanerade, blir ju alltid lite svårare att få till vardagen då..
 
I tisdags så hoppade jag ju som sagt över löparskolan och istället tog jag med mig Torsten och sprang 5 km spåret vid skidstugan, det är rejält backigt och jag fick ta i ordentligt för att hålla jämna steg med den 4 bente. Försöker att ha honom lös så mkt som möjligt när jag springer, dels för att det är skönare för både honom och mig och dels för att träna lite lydnad.
Han var superduktig och höll sig ( mestadels iaf) runt mig nästan hela vägen.
 
 
I onsdags så smyginvigde jag en ny blus/top som kommer från Lolas vinterkollektion och som inte släpptes till försäljning för allmänheten förrän igår. Men vi säljare hade fått möjligheten att köpa in plaggen lite innan.
 

Supermjuk och skön och lite lagom lös över magen - det gillas!
 
Igår så startade jag dagen på bästa sätt med ett morgonpass och som vanligt så promenerade jag dit och så fick Togge kolla på medans matte svettades.
Då blir han härligt trött i huvudet också!
 
 
Dagens igår blev ett annat plagg från vinterkollektionen - Caprice dress. Härligt mjuk och skön även den och även om den är lite" volangig" nertill så gillar jag den. Jag är ju inte så volangig av mig annars liksom ;-)
 
 
Bjuder även på en närbild på jubileumsörhängena som också kom i lådan häromdagen, lite lagom enkla så att man kan ha dem på sig varje dag! Gillas!!
 
Fick även hem en ny peruk i veckan, var verkligen välbehövligt eftersom den jag hade började bli rejält sliten....Tyvärr så är det ju inte gratis direkt så jag var tvungen att vänta tills kassan blivit lite påfylld ;-)
 

Man ser förvisso mer av min hand och mage här men jag älskar verkligen denna färg...tyvärr så ska de ta bort den ur sortimentet...buhuuuu....
 
Har klickat lite också...jag beställde ju en teddykappa från Lola som tyvärr inte alls satt bra på mig utan den får gå i retur, men hittade denna istället hos H&M som jag tänkte prova.
Hoppas på att den sitter bättre...
 
 
Har även klickat hem en fin blus från Filippa och Anjas party kollektion hos Ellos, hoppas den också är lika fin i verkligheten.
 

Ha en fin helg nu allihopa och njut av den extra timmen som vi får på söndag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Har också spanat in blusen från Ellos!!! Du får visa hur den blir på!!! Och vilken storlek som du valde? Alltid svårt det där beroende på hur mycket stretch som det är i den 🌸

Tittar bara in här och önskar en bra helg till dig och de dina 🌸
Här har det varit ledigt idag - så skönt! Skulle alltid jobba 4 och ledig 3... men men

Kramar 💕

Svar: Kommer kanske bild med den på i helgen, lite stum i tyget tyvärr så jag som är bredaxlad tyckte den blev lite liten över bröstet.
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :