Träning och lite färg!

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Torsten,, Träning;
Ja som jag skrev sist så skulle jag iväg och köra backintervaller i tisdags kväll och eftersom Torsten hårdbevakade ytterdörren när jag skulle iväg så fick han följa med, ibland funkar det att han är med och nu visste jag att vi skulle vara på samma ställe hela tiden så då kunde jag göra honom lycklig ;-)
 
 
Så när vi kom hem så var det trött matte och trött hund! Perfekt!!
Det bästa av allt var att jag hade fixat maten dagen innan så den var bara att värma och på dagen så hade städfirman varit där så att det var rent och fint när jag kom hem också - älskar de tisdagarna!!
 

Dock så blev natten inte lika rolig då Togge var dålig i magen och jag och G turades om att springa ut med honom varannan timme ungefär tills jag tröttnade vid 04.20 och drog på mig kläderna och bestämde mig för att gå en rejäl morgonpromenad istället!
 
 

Trötta killar i min säng sen....
 
Kan ju säga att det märks att det var länge sen man hade småbarn och var vaken om nätterna för jag var helt färdig hela dagen sen och lunchpasset var extra tungt!
 
 
En rejäl genomkörare kan jag lova och svetten sprutade och benen protesterade! Men att träna med de här tjejerna ger alltid energi!
 

Jag hade lyckats rätt bra med min outfit måste jag säga, även om jag var sjukt trött..
 

Både sjal, kofta och skor gick ton i ton och resten var bara svart.
Allt utom skor ( skopunkten) och kofta ( Vila) var från Lola såklart!
 
Idag startade jag dagen med ett morgonpass! Först promenad dit med Togge och sen får han sitta och kolla på medans matte svettas, perfekt start på dagen!
 
 
Samma kofta fick sen bli en del av dagens outfit igen men med lite andra tillbehör!
 
 
Samma skor och kofta som igår men idag med top från KappAhl ( bara vanlig svart med holkärm) och så ett par roliga byxor från Vila som jag köpte i våras men som inte har fått bli använda förrän nu =) Man blir definitivt glad av dem!
 
Idag var en sådan dag där jag hade dåligt samvete redan imorse för att jag vet att eftermiddagen och kvällen kommer att bli sjukt stressig...Moa ska iväg på orkester, G jobbar sent och jag ska på visning. Så jag visste inte riktigt när jag skulle ha hunnit med en långprommis med Togge...
Men då har vi ju världens bäst daghusse! Idag tog han med Torsten ut till sin sommarstuga på landet och så gick de i skogen där, så jag fick ett sms med texten " Idag är vi i skogen!" och så en bild på denna lyckliga vovve!
 
Då släppte det dåliga samvetet lite grann iaf! Och imorgon är det fredag!! Tjohoooo!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Lördag är det och har njutit av en fika på stan med familjen och promenerat hem. Synd bara att solen inte orkade ta sig igenom molnen men annars fint. Dock går ju helgen för snabbt...

Stackars er lilla vovve... och ni också... Att väckas flera gånger under natten är så jobbigt... Det går inte riktigt att hålla fokus dagen efter.
Och vilken fin kofta. I vår lilla stad så såg jag den rosa och andra färger i en kortare modell. Har du någon av de kortare? De var också så fina. Och så mjuka dessutom 💕 Skönt med kläder som är mjuka och snygga! Och de där byxorna till gör en ju glad precis som du skriver. Glädje tycker vi om! Och att våga lite färg! Köpte idag en klänning som heter Drama dress på Mq. Blommig och tycker den är så fin. Ärm och hög i halsen med ett litet snöre i midjan 😍 Den är fin både till vardags och fest tycker jag 💗 349kr dessutom när Mq har rea 👍🏻 Kolla in vet ja - tror att den skulle passa dig med 😘 Ha en fortsatt härlig helg och tack för fina kommentaren på mitt förra inlägg 💗 Här är det soffläge och snart börjar Så mycket bättre. Tittar ni? Kramar

Svar: Låter som en mysig lördag! 😍 Nej jag föredrar de långa modellerna så jag har ingen kort.
Kollade på klänningen, den var fin 🤗🤗
Japp igår var det soffläge och så mycket bättre här hemma också 😃
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :