Gott och blandat

publicerat i Dagens outfit, Jag, Träning;
Här kommer ett litet inlägg med lite gott och blandat...såsom mitt liv är just nu...det spretar lite åt alla håll..
 
Börjar med en halv dagens från igår när jag hade mina rutiga byxor från KappAhl som jag gillar mycket, det enda som stör mig är att de är liiiiiiiite för korta i benen....mkt irriterande...
 
 
Till det hade jag bruna kängor från Vagabond, rosa t-shirt från Lola och en vinröd kofta från Vila.
 
Igår fick jag också en present av min finaste E, en superfin ljuslykta i form av en ängel och jag vet precis vart jag ska ha den också!
 
 
 
I detta slask och gråtväder så längtar man ju bara efter lite sol och värme och våriga kläder så när jag såg denna bild från Lindex på instagram igår så fick jag ett sånt suuuuuug efter lite lättare, vårigare kläder!
 
 
 
 
 
Verkligen en kombo jag skulle kunna tänka mig! Ska bara kämpa bort några kilon till först...förra veckan så blev det bara förhatliga -0,1 kg på vågen men jag biter som sagt ihop och kämpar på...skam den som ger sig!
 
Vad gäller köket så börjar bitarna falla på plats sakta men säkert...bänkskiva och ho är nu beställda och det blir dessa.
 
 
 
 
 
Så nu försöker jag att börja rensa i köket lite grann för att slippa göra allt där i slutet på mars när det är dags!
 
Dagens idag blev gröööönt!
 
 
 
Lola allover med svart under och grönt över!
 
På lunchen idag så var jag med på ett teknikpass på gymmet, vi höll på i nästan 2 timmar så vi får väl se om jag känner ngt i kroppen imorgon! Men kul att få en genomgång med en kille som verkligen har koll, han har tävlat i styrkelyft så han vet verkligen hur man ska göra för att man inte ska göra illa sig och inte lyfta fel.
 
Ikväll skulle jag ha varit iväg på visning men värdinnan däckade i feber i förrgår så det blev inställt, får se om vi kan få till ett nytt datum längre fram.
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja, jag känner ju inte dig...Men läser din blogg och får så mycket inspiration i mode! Bry dig inte om vågen, du blir stark av all träning och du har en härlig känsla för kläder 👍

Svar: Tack! Vad glad jag blir! =) <3
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :