Första veckan klar!

publicerat i Arbete, Familjen, Glädje, House of Lola, Jag;
Då var första veckan på nya jobbet avklarad och barnen har börjat skolan också så nu börjar vi sakta men säkert komma in i rutiner igen.
Dock så är det mkt nytt som snurrar i mitt huvud! 
Jobbet känns jättebra! Kul och utmanande och jag tror och hoppas att detta kommer att bli bra, men det är mkt att sätta mig in i och sen allt annat också...de sociala koderna, nya träningsrutiner och att lära känna en massa nya människor.
Förut tränade jag ofta på lunchen men nu så finns det gym på området och de kör även tillsammans och tränar 3 ggr/vecka några anställda. 
Så vi får se om jag hakar på där istället 🤗
Helgen har gått åt till vila och fix här hemma och lite hundpromenader. Startade lördagen med en prommis bara jag och G, mysigt!!
(null)

(null)

Sen igår var jag med på klädloppis som jag och kompis dragit ihop.
20 tjejer blev vi så lätt kaos men superkul! 

(null)

(null)

(null)

När jag kom hem så drog jag med mig F ut på en promenad också, han behöver släppa spelet ibland ;)

(null)

(null)

(null)

(null)

Fint men halt, tur vi hade broddar! 

Idag startade jag dagen med ett cirkelpass, sen iväg till Lidl och handla, hem och slängde i mig lite mellis och sen ut på promenad med Togge och syrran.
Hem och lämnade hunden och iväg och köpte en skrivbord som jag hittat på blocket, hem och sen ägnade jag hela em åt att laga mat och tvätta kuddar och täcken.

(null)


Nu lite handboll och chill och sen i säng! 

Imorgon släpps Lolas preseason plagg och det är mkt fint som kommer.
(null)

(null)

(null)

Blir nog ett klick till mig och så hoppas jag på lite försäljning såklart 🤗

Kommentera inlägget här :