KappAhl

publicerat i House of Lola, Jag, shopping;
Klickade hem några plagg från KappAhl häromdagen när det var 25% på valfri vara, bland annat ett skärp som jag hoppas ska passa till min nya Fleur pants.
 
 
 
Sen blev det en blus som också borde passa
 
 
 
Passade också på att klicka hem ett par byxor i en modell som jag har sen tidigare och gillar.
 
 
 
Ikväll vankas det Lola visning, första för denna vecka efter att ha haft det fullt upp i helgen. Imorgon ska jag ut och käka med gamla jobbarkompisarna och sen är det visningar och kalas för syrran hela helgen - PUST! Men det är ju alltid intensivt i början av säsongen så det är bara att bita ihop och kämpa på!
 
Nästa vecka blir dock en lugn lola vecka med endast en visning inbokad och sen ska jag och Erika bort i helgen och springa Arena run i Stockholm med övernattning och lite shopping på MOS!
Ska bli supernice!!
Man behöver ha lite saker att se fram emot i vardagen. =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Så fina klädfynd du har hittat! 🌸 Du har ett öga för det där. Ja det gäller verkligen att ha någonting att se fram emot under vintern för att inte helt gå under 🙈😂 Lycka till med springandet och shoppandet i storstan! 💗

Svar: Tackar! :-D
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :