Långpromenad och ny kappa

publicerat i House of Lola, Jag, jobbet, shopping;
Japp inne på vecka 2 eter jul och nyår och med nytt jobb. Håller fortfarande på och försöker få in nya rutiner både vad gäller jobb, träning och vardag.
Jobbigt att bryta gamla rutiner men samtidigt lite skönt och spännande att det blir lite nytt, kommer nog att kännas som vardag snart nog misstänker jag ; )
 
Jag och E ska försöka få till som rutin nu att vi tar en promenad ihop på tisdagar, jag måste ju ändå ut med hunden så då ska vi försöka synka ihop allting.
Men i tisdags så lyckades vi få till det och vi tog en riktig långpromenad med rejäla backar så det blev både motion för oss och Togge plus att vi hann med att prata en massa skit! Påfyllning för både kropp och själ!
 
 När vi kom hem så hade jag en tröööööött vovve....
 
 
 
Gosigt! <3
 
Har inte blivit så mkt outfit bilder den senaste tiden, är ju alldeles för mörkt att fota både när jag åker till jobbet och när jag kommer hem ;) men häromdagen så knäppte jag en dålig badrumsselfie iaf!
 
 
 
Lite dressat när det vankades möten hela dagen. Moment blouse från Lola och även lola halsband!
 
Har passat på och klicka hem en ny kappa också, är alltid på jakt efter en schysst kappa men svårt att hitta ngn som sitter bra på mig som är bredaxlad och har långa armar. Får se om denna funkar men den hade ett schysst pris iaf!
 
 
En ullkappa från Only som jag klickade hem från Mandeldesign.
 
Idag är det orkester för Moa och då passar jag på att gå en sväng med Torsten under tiden och sen är det äntligen fredag!! Myskväll i soffan och bara mysa är planen.
Sen på lördag morgon så hoppar jag på tåget mot Göteborg för kick off med mina Lola kollegor, säljstart nästa onsdag så nu är cirkusen snart igång igen! =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Fin kappa! Hoppas den ska passa dig bra! Och vad roligt med Kick off - hoppas det blir många fina plagg som vanligt och att ni får en avkopplande helg innan allt drar igång 💗 Alltid så inspirerande att se dina outfitsbilder! Tack! Kramar

Svar: Tack! ❤️
Marita Källberg

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Kappan!! Sååå fin så nu äger jag en oxå! 😁

Svar: Åh vad roligt! 🤗🤗
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :