Helgen och tunga besked...

publicerat i Dagens outfit, Familjen, Jag, Torsten,;
Ja i helgen så passade jag på att tanka lite solsken, eller ja iaf på lördagen.....på söndagen så fick vi ju vinter igen...
 
Men i lördags så tog jag och Torsten oss en tur i skogen - helt ljuvligt!
 
 
På eftermiddagen sen så var jag iväg på visning och efter den så fick jag ett tungt besked...en nära vän till familjen som hastigt gick bort....det kändes helt overkligt....
Så stämningen har varit låg därhemma under helgen och vi har nog fortfarande inte tagit in vad som hänt...
 
Men livet går ju vidare ändå och i söndags så inledde jag dagen med en långpromenad med Torsten i snö och blåst....inte mysigt och när vi kom in så var det en herre som kurade ihop sig i soffan.
 
 
Själv svidade jag om och tog mig iväg och tränade, lite ångest över all mat jag åt i lördags... Passet var rätt så tufft och svetten bara rann av mig! Härligt!!
 
 
 
Sen hade jag även på söndagen en visning, denna gång hemma hos en tjej som har en springertik som Torsten brukar leka med.
Hon är dock dräktig just nu och ska ha valpar om en dryg månad så det blir inget bus för henne på ett tag.
 
Sen var det kväll och dags att förbereda en ny vecka... Denna vecka så är tanken att vi ska börja få lite klarhet i vår köksrenovering och beställa de sista delarna såsom golv och lister.
 
Knipsade en snabb dagens idag iaf när jag för ovanlighetens skull inte hade ngt lola alls på mig!
 
 
 
Upptill var det top från Lindex och kofta från Vila
 
 
Och nertill bootcut jeans från H&M.
 
Eller nä nu ljög jag lite..skorna, halsbandet och linnet under är faktiskt från Lola...;-)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lollo:

Beklagar sorgen! ❤️ Tunga besked är tungt! Usch! Har ju svårt att leva i nuet men när saker händer runt om en så blir man ju påmind om betydelsen av att ta vara på tiden man har! Fint med outfiten! Med eller utan Lola gör inget - blir fint ändå 💕 kramar

Svar: Tack! Ja sjukt jobbigt....
Marita Källberg

Kommentera inlägget här :