Vårjacka och sol

publicerat i Dagens outfit, Familjen, House of Lola, Jag;
Ja då har snart halva veckan gått igen, helgen som var tillbringade jag med att börja packa ner och rensa i alla skåp i köket....hur mkt saker kan man ha liksom....helt galet...
 
Men förhoppningsvis så börjar de riva köket om 1,5 vecka så det är bara att gnugga på och fördelen är ju att vi blir av med en massa skit som inte används!
 
Hann även med lite hundpromenader i helgen och fick tanka lite sol - så skönt och välbehövligt! Man känner sig ju mer än lovligt grå och tråkig just nu..
 
 
 
 
Avslutade helgen med lite lydnadsträning, skönt för matte och hund att komma hemifrån lite. Vi behövde komma ifrån resten av familjen ett tag om man säger så ;-)
 
Igår var det dags för veckans första visning och jag körde på en outfit som jag verkligen gillar
 
 
Laid back pants, marilyn top och Gallery jacket - mjukt och skönt och slappt! Me like!
 
Idag hade vi släpp av nyheter till Lola kollektionen och denna outfit skriker också mitt namn så byxorna och jackan kommer hamna direkt i min garderob. Som sagt, snygg och slappt det är min melodi!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :