Veckans bästa och sämsta..

publicerat i Jag, Livskvalite, i-landsproblem, inspiration, shopping;
Min viktresa....är långsam...och för mig som är otålig så håller jag på att bli galen av dessa 4 sista kilon som vägrar lämna mig... Tränar som en galning och räknar kalorier men nej nej...de hänger kvar... Försöker att tänka positivt och vara stolt och nöjd över de 14 kg som jag faktiskt HAR gått ner!
Och det ÄR jag!

En av veckans bästa var att jag fick på mig ett par Lola byxor som jag förut inte ens kunde ha i XL och nu kan jag ha dem i L! SÅ skön känsla!!
(null)


På minuskontot denna vecka är förkylningen som gör att huvudet dunkar varje dag och att jag sover uruselt! Dock har jag inte varit så dålig att jag behövt vara hemma från jobbet utan bara sådär mittemellan bra och dålig..

Igår gick jag dock hem efter lunch och la mig i soffan och vilade under en filt och tröstshoppade en kofta 😋

(null)

Idag var planen sökkurs men att vara i skogen i regn i 6 timmar kändes inte som en bra plan utan istället ska jag kolla på Moas sista fotbollsmatch och sen chilla hemma.
Imorgon visning på morgonen och sen är planen mer vila för att vara fit for fight nästa vecka! 
(null)

Såhär pigg och glad vill jag vara nästa vecka ! 😃😃

Kommentera inlägget här :